پروانه معصومی:

مضمون‌های دفاع مقدس در سینما و تلویزیون تکراری نمی‌شوند

بازیگر سریال «آشوب» گفت: به دلیل گستردگی موضوع در سینمای دفاع مقدس مضمون فیلم‌های این حوزه هیچ‌گاه تکراری نخواهد شد.
کد خبر: ۲۵۲۰۵۱
تاریخ انتشار: ۱۹ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۷:۲۷ - 10August 2017
مضمون‌های دفاع مقدس در سینما و تلویزیون تکراری نمی‌شوندبه گزارش گروه سایر رسانه های دفاع پرس، پروانه معصومی بازیگر سینما و تلویزیون با بیان این‌که موضوعات دفاع مقدس هیچگاه تکراری نمی‌شوند، اظهار کرد: وقتی می‌شنوم عده‌ای می‌گویند در حوزه سینمای دفاع مقدس موضوع جدیدی برای گفته شدن باقی نمانده، بسیار ناراحت می‌شوم، چون به واقع این‌گونه نیست، بلکه اگر در این زمینه تکراری هم وجود دارد به واسطه کم کاری ماست.

وی افزود: کم کاری از این جهت که تلاش نکردیم قصه‌های جدیدی در این حوزه بیان کنیم؛ قصه‌هایی که حتی نیمی از آنها در سینمای دفاع مقدس گفته نشده است. برای مثال سریال «آشوب» را مثال می‌زنم که هم اکنون مشغول بازی در آن هستم. این کار بخشی از دفاع مقدس را بیان می‌کند که من تا به امروز آن را در هیچ فیلم یا سریالی ندیده بودم.

این بازیگر ادامه داد: در این  سریال دفاع مقدسی من نقش مادری را بازی می‌کنم. در «آشوب» قصه چند روز ابتدایی اشغال خرمشهر توسط بعثیان روایت می‌شود. محمود پاک‌نیت، عباس غزالی، سلمان فرخنده و سیاوش تهمورث از دیگر بازیگرانی هستند که در این کار با آنها همبازی هستم. این سریال داستان یک جاسوس عراقی است که قبل از جنگ برای جاسوسی به خرمشهر می‌آید و عاشق یک دختر ایرانی می‌شود.

معصومی در پایان گفت: تهیه‌کنندگی این مجموعه را مهدی همایونفر بر عهده داشته و قرار است از شبکه یک سیما روی آنتن برود. فیلمنامه این سریال را علی دلگشایی نوشته است. خرمشهر، شهرک سینمایی غزالی و شهرک سینمایی دفاع مقدس از جمله لوکیشن‌های این کار دفاع مقدسی است.
 
منبع: ایکنا
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار