سردار علی فضلی:

رژیم ایالات متحده آمریکا وقیح‌تر و متجاوزتر است

جانشین رئیس سازمان بسیج مستضعفین کشور گفت: رژیم ایالات متحده آمریکا وقیح‌تر و متجاوزتر است و مردم باید مراقب این دشمن اصلی باشند.
کد خبر: ۲۵۲۰۶۴
تاریخ انتشار: ۱۹ مرداد ۱۳۹۶ - ۲۱:۵۴ - 10August 2017
رژیم ایالات متحده آمریکا وقیح‌تر و متجاوزتر استبه گزارش گروه سایر رسانه های دفاع پرس، سردار علی فضلی جانشین رئیس سازمان بسیج مستضعفین کشور عصر پنجشنبه در یادواره شهدای کیاسر بهشهر گفت: یادواره شهدا اقدام اثرگذار فرهنگی است که ضمن زنده نگه داشتن فرهنگ شهادت، نسل جدید را با ارزشهای دفاع مقدس آشنا می کند.

وی با اشاره به فرمایشات امام راحل، مردم را یکی از سه پایه اصلی انقلاب و حاکمیت اسلامی عنوان کرد و افزود: مردم منشاء تفکر ناب اسلامی و انقلابی و صادر کننده آن به اقصی نقاط گیتی هستند.

فضلی اضافه کرد: مردان و زنان انقلابی و آزاداندیش ما با وجود توطئه ها و خبائثی که در طول ۳۸ سال از پیروزی انقلاب اسلامی بر ما روا داشته شد اما از همه آنها گدر کرده و مطیع ولایت فقیه هستند.

وی با اشاره به جنگ تحمیلی و تلاش دشمن برای برجسته کردن اختلافهای قومی اظهار داشت: همه این دسیسه ها با هوشیاری مردم خنثی شده و جنگ به ما تحمیل شد اما  دشمن با ایستادگی مردم و شهدای ایران که شهره آفاق هستند، نتوانست حاکمیت سیاسی ایران را  تغییر دهد.

جانشین ریاست سازمان بسیج مستضعفین با بیان اینکه اطاعت پذیری مردم از نایب به حق امام زمان( عج) تاریخ انقلاب اسلامی را رقم زد، اطهار داشت: حضور گسترده مردم در دفاع مقدس حکایت از اطاعت آنان از رهبرشان دارد.

وی با اشاره به فرمایشات امام راحل مبنی بر اینکه از دشمن اصلی غافل نشوید  گفت:  این جمله تاریخی در مراسم تنفیذ ریاست جمهور توسط رهبر عظیم الشان مان نیز بیان شد .

این مسئول با بیان فراز هایی از فرمایشات رهبر انقلاب در مراسم تنفیذ ریاست جمهور افزود: امروز از همه متجاوزتر و وقیح تر رژیم ایالات متحده امریکا بوده  و مردم باید مراقب این دشمن اصلی باشند.

وی با بیان اینکه مقاومت اسلامی الگوی خود را از ایران  می گیرد، تصریح کرد: این انسجام و برادری باید قدر دانسته و محافظت شود.

فضلی از ۳۷ شهید مدافع حرم و قریب به ۱۴ هزار شهید مازندران یاد کرد و گفت: نیت ها خالص شده و برای خدا کار کنیم و به شهدا اقتدا کنیم که در این صورت کارها ماندگار می شود.
 
منبع: مهر
نظر شما
پربیننده ها