مسئول نمایندگی ولی فقیه در نیروی قدس سپاه:

شهدای غواص به انقلاب و انقلابیون حیات تازه بخشیدند

حجت‌الاسلام علی شیرازی با اشاره به اینکه شهدای غواص بعد از ۲۹ سال به انقلاب و انقلابیون حیات تازه بخشیدند گفت: آنها پیام عزتمندی انقلاب اسلامی ایران را دوباره زنده کردند.
کد خبر: ۲۵۲۰۷۵
تاریخ انتشار: ۱۹ مرداد ۱۳۹۶ - ۲۳:۴۱ - 10August 2017
شهدای غواص به انقلاب و انقلابیون حیات تازه بخشیدندبه گزارش دفاع پرس، حجت‌الاسلام علی شیرازی مسئول نمایندگی ولی فقیه در نیروی قدس سپاه عصر امروز در دومین یادواره حجت‌الاسلام شهید محمد شیخ‌شعاعی در گلزار شهدای شهر کرمان اظهار داشت: در میدان جنگ است که خالص از ناخالص مشخص می‌شود.

وی با اشاره به اینکه گاهی اوقات از اتفاقاتی که برایمان می‌افتد خوشمان نمی‌آید و ناراحت می‌شویم گفت: خداوند در قرآن می‌فرماید خیلی نسبت به اتفاقاتی که برایتان می‌افتد نگران نشوید و ظاهر قضیه را نبینید چرا که در باطن حقیقتی خوابیده است.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در نیروی قدس سپاه جنگ هشت ساله تحمیلی را یکی از آن حقایق عنوان کرد و افزود: صدام در 31 شهریور سال 59 به کشور ما حمله کرد و شاید در آن روز ما از این موضوع نگران شدیم و ناراحت بودیم.

وی با بیان اینکه به قول شهید چمران در زمان جنگ مرد از نامرد تفکیک می‌شود خاطرنشان کرد: این عظمت جنگ بود که یوسف‌الهی‌ها، امینی‌ها و میرحسینی‌ها را پدیدار کرد.

حجت‌الاسلام شیرازی با بیان اینکه این جنگ بود که نشان داد مادران شهدا تا کجا پای نظام اسلامی و رهبری ایستاده‌اند افزود: اگر شهدا نبودند امروز نه از اسلام و نه از انقلاب اسلامی هیچ نشانه‌ای نبود.

وی با اشاره به ورود شهدای غواص بعد از 29 سال به کشور و تشییع با شکوه‌ آنها توسط مردم گفت: نزدیک 40 سال است که دشمنان این انقلاب در درون و بیرون از کشور تلاش می‌کنند تا نظام اسلامی را سرنگون کنند اما خون و نیت خاصانه شهدا اجازه نمی‌دهد.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در نیروی قدس سپاه با اشاره به اینکه چنین تشییع جنازه‌ای در کرمان تاکنون وجود نداشته است تصریح کرد: شهدای غواص بعد از 29 سال به انقلاب و انقلابیون حیات تازه بخشیدند.

وی با بیان اینکه آنها برای رضای خدا رفتند و تمام وجودشان تسلیم امر خدا بود، گفت: حجت‌الاسلام محمد شیخ‌شعاعی طلبه‌ای بود که از چشم، گوش و عملش مواظبت می‌کرد و برای همین است که شهادت قسمت و روزی هر کس نمی‌شود.

حجت‌الاسلام شیرازی با بیان اینکه خیلی‌ها به جبهه رفتند اما شهید نشدند، افزود: حجت‌الاسلام شهید محمد شیخ‌شعاعی، روحانی مبارز و بصیری بود که ارتباطش با خدا نزدیک بود و همین نزدیکی با خدا اورا به این درجه از کمال رساند.

وی با اشاره به اینکه شهدا تداعی اسلام و انقلاب بودند و دستور خدا را اجرا کرند اظهار داشت: آنها با خون خود اسلام و جمهوری اسلامی را بیمه کردند و باعث اقتدار نظام اسلامی شدند.

دومین یادواره شهید حجت‌الاسلام محمد شیخ‌شعاعی با تشییع پیکر مطهر سه شهید گمنام در گلزار شهدای کرمان همراه بود.
 
انتهای پیام/
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار