سخنگوی وزارت خارجه شهادت مظلومانه «محسن حججی» را تسلیت گفت

سخنگوی وزارت خارجه شهادت مظلومانه و غریبانه شهید مدافع حرم محسن حججی توسط گروه‌های تروریستی-تکفیری در سوریه را به خانواده آن شهید بزرگوار و مردم آزاده ایران تسلیت گفت.
کد خبر: ۲۵۲۱۲۲
تاریخ انتشار: ۲۰ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۵:۰۴ - 11August 2017
سخنگوی وزارت خارجه شهادت مظلومانه «محسن حججی» را تسلیت گفتبه گزارش گروه بین‌الملل دفاع پرس، بهرام قاسمی سخنگو و رئیس مرکز دیپلماسی عمومی و رسانه‌ای وزارت امور خارجه طی پیامی اسارت و شهادت مظلومانه و غریبانه شهید مدافع حرم «محسن حججی» توسط گروه‌های تروریستی-تکفیری در سوریه را به خانواده آن شهید بزرگوار و مردم آزاده ایران تسلیت گفت.

قاسمی در پیام خود اظهار داشت: بدون شک رمز و راز مکتوم عشق ورزی جوانان برومند مدافع حرم، برگرفته از غیرت، آزادگی، ایمان، آگاهی و ضمیر پاک این عزیزان می‌باشد و برکت این ستیز مستمر در مبارزه‌ای بی‌امان با تروریسم تکفیری داعش، تلاش برای ثبات، امنیت و آرامش در مرزهای ایران زمین و عزت و اقتدار برای مردم مسلمان منطقه و  تلاشی برای شکست‌های پی‌در‌پی  داعش  بوده است.

اینک بر تمامی ماست تا با فریادی رسا و بلند، بار دیگر بر سر این سوداگران مرگ و ترور و مروجین افراط‌گرایی و تروریسم بانگ برداریم و پرده تزویر از چهره ناپاک و ریاکارانه آنان در برابر افکار عمومی جهان برگیریم.

انتهای پیام/ 221
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار