سردار رادان:

هدف دشمنان ورود گروهک تروریستی داعش به ایران است

رئیس مرکز مطالعات راهبردی ناجا گفت: هدف دشمنان ورود گروهک تروریستی داعش به ایران است؛ پس باید آمادگی خود را حفظ کنیم.
کد خبر: ۲۵۲۱۳۵
تاریخ انتشار: ۲۰ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۸:۱۹ - 11August 2017
هدف دشمنان ورود گروهک تروریستی داعش به ایران است/ همه دعواها بر سر ماستبه گزارش گروه سایر رسانه های دفاع پرس، سردار احمدرضا رادان رئیس مرکز مطالعات راهبردی ناجا ظهر امروز در یادواره شهید زارع مجرد اظهار داشت: شهدای دفاع مقدس در راه ولایت جان خود را نثار کردند، در صورتی که ولی فقیه دستور به جنگیدن، دفاع کردن و عمارگونه رفتار کردن بدهد، همان‌گونه رفتار می‌کنند.

وی افزود: هدف دشمنان ما ورود داعش به ایران بوده و همه دعواها بر سر ماست؛ پس باید آمادگی خود را حفظ کنیم و بصیرت خود را افزایش دهیم که لازمه این بصیرت، اطاعت از ولی فقیه است.

رئیس مرکز مطالعات راهبردی ناجا تأکید کرد: کاری که شهدا کردند باعث شد امروز خاک‌ریزهای دشمنانمان را درنوردیم و سردار سلیمانی‌ها و مدافعان حرم، فخر ایران و اسلام شوند.

وی با اشاره به رشادت‌های رزمندگان در طول هشت سال دفاع مقدس افزود: جنگ ایران با عراق هشت سال به طول می‌انجامد، اما در این مدت نه تنها یک وجب از خاک ایران کم نمی‌شود، بلکه عزت و شرف ایران هم حفظ می‌شود.

رادان گفت: شهدا هیچ‌گاه فراموش نمی‌شوند، چراکه آنان از ما بودند و راه را به درستی پیدا کردند و با بصیرت در این مسیر قدم گذاشتند.

وی ضمن اشاره به برخی صفات شهدا تصریح کرد: شهدا عزم قوی و استقامت زیادی داشتند، آنان خستگی را هم خسته کرده بودند؛ آتش دشمن برای شهدا به نوعی یک بازی محسوب می‌شد، اما با این وجود آنان اجر خود را در گمنامی می‌دیدند و از دیده شدن خود دوری می‌کردند.

رئیس مرکز مطالعات راهبردی ناجا عنوان کرد: باید به خاطر داشته باشیم این شهدا نیستند که به یادواره نیاز دارند، بلکه این ما هستیم که برای زدودن گرد و غبار از دل خود به این مراسم‌ها احتیاج داریم.

وی با اشاره به آیاتی از قرآن متذکر شد: در مکتب دینی ما مرگ به معنای نابودی نیست و فقط به عنوان پلی است که انسان را از این دنیا به دنیای آخرت منتقل می‌کند، اما در بعضی مکاتب، انسان فقط تا زمانی که زنده است وجود دارد؛ برای انسان‌های کامل مرگ معنی ندارد و انسان‌ها پس از مرگ نزد خدا روزی می‌گیرند.
 
منبع: فارس
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار