آیین تجلیل از برگزیدگان جشنواره سراسری تئاتر سوره برگزار شد

آیین اختتامیه و تجلیل از برگزیدگان بیست و پنجمین جشنواره سراسری تئاتر سوره، شامگاه جمعه (20 مردادماه) در تالار اندیشه حوزه هنری برگزار شد.
کد خبر: ۲۵۲۱۵۴
تاریخ انتشار: ۲۱ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۲:۱۲ - 12August 2017

آیین تجلیل از برگزیدگان جشنواره سراسری تئاتر سوره برگزار شد

به گزارش خبرنگار فرهنگ و هنر دفاع پرس، آیین اختتامیه و تجلیل از برگزیدگان بیست و پنجمین جشنواره سراسری تئاتر سوره، شامگاه جمعه (20 مردادماه) در تالار اندیشه حوزه هنری با حضور مسئولان و اهالی حوزه فرهنگ و هنر و برگزیدگان جشنواره برگزار شد.

در ابتدای این مراسم، «کورش زارعی» مدیر مرکز هنرهای نمایشی حوزه هنری، در سخنانی ضمن خیر مقدم به حاضرین و برگزیدگان این جشنواره، یاد و خاطره شهید مدافع حرم «محسن حججی» را گرامی داشت.

همچنین در ادامه این مراسم، از برگزیدگان بخش‌های مختلف این جشنواره تقدیر شد.

در همین راستا و در بخش تقدیر از برگزیدگان «تئاتر خیابانی» این جشنواره از «مالک آبسالان» برای نمایش «مثبت در منفی» به عنوان برگزیده بخش «طراحی فضا و صحنه» تقدیر و همچنین دیپلم افتخار بهترین طراحی فضا و صحنه نیز به صورت مشترک به «مجتبی خلیلی» و «امیر امینی» اهدا شد.

در بخش «بازیگری مرد»، لوح تقدیر این بخش به «مختار محمدی» برای نمایش «ردپایی در آسمان» از استان کردستان اهدا شد، همچنین «مصطفی کولیوندی» نیز برای نمایش «صد در صد خارجی» به عنوان برگزیده این بخش، دیپلم افتخار این جشنواره را از آن خود کرد.

همچنین در ادامه، «مهتاب زند» برای نمایش «سیاه وردارو» به عنوان برگزیده بخش «بازیگری زن» انتخاب شد و «مارال ایزدبخش» برای نمایش «مثبت در منفی» و «دلارام ترکی» نیز برای نمایش «حکایت خنده‌دار خنده‌ای که نبود» در این بخش مورد تقدیر قرار گرقتند.

در راستای تقدیر از برگزیدگان بخش «تئاترصحنه‌ای» بیست و پنجمین جشنواره سراسری تئاتر سوره، «حسام افروز» برای نمایش «قصه ظهر جمعه» از استان یزد و «علی فتوحی» برای نمایش «تراژدی پارک اتابک» از استان آذزبایجان شرقی مورد تقدیر قرار گرفتند، همچنین دیپلم افتخار بهترین طراحی صحنه این بخش نیز به «مرتضی نجفی» برای نمایش «از پشت روزنه‌ها» از استان قزوین اهدا شد.

بازیگران نوجوان منتخب بخش «تئاترصحنه‌ای» این جشنواره، «نیروانا هزار جریبی» برای نمایش «سرخ او» از مازندران، «آرمان آزادگر» برای نمایش «تراژدی پارک اتابک» از آذربایجان شرقی و همچنین «مارال سینه سپهر» و «ملیکا البرزی» نیز برای نمایش «دشمن خدا» از استان لرستان بودند که مورد تقدیر قرار گرفتند.

هیئت داوران بیست و پنجمین جشنواره سراسری تئاتر سوره، «محمد رسائلی» برای نمایش «بینایی» از استان گیلان را به عنوان رتبه اول بازیگری مرد بخش «تئاتر صحنه‌ای» این جشنواره انتخاب کردند. همچنین «ابراهیم عباسعلی‌زاده» برای نمایش «تراژدی پارک اتابک» از استان آذربایجان شرقی به عنوان رتبه دوم و نیز «حسن ذاکری» و «جعفر قاسمی» برای نمایش «پادری برای نجیمه» از استان هرمزگان، رتبه سوم بازیگری مرد را از آن خود کردند.

منتخبان بازیگر زن بخش «تئاتر صحنه‌ای» این جشنواره، به ترتیب «زینب مشعلدار» برای نمایش «اتاق 1216» از خراسان رضوی رتبه اول، «آزاده کرم بخش» برای نمایش «از پشت روزنه‌ها» از استان قزوین رتبه دوم و «پناه باقریان» برای نمایش «نذار این خواب تعبیر بشه» از تهران مقام سوم را کسب کردند و مورد تقدیر قرار گرفتند.

هیئت داوران ، «کیوان صباغ» از خراسان رضوی را برای نمایش «اتاق 1216» به عنوان نفر اول برگزیده «نمایشنامه نویسی» بخش «تئاتر صحنه‌ای» این جشنواره انتخاب کردند. همچنین «مجید کاظمی‌زاده مژدهی» برای نمایش «بینایی» از استان گیلان رتبه دوم و نیز «سید مرتضی هاشم پور» برای نمایش «تراژدی پارک اتابک» از آذربایجان شرقی و «حمیده وحیدی» برای نمایش «از پشت روزنه‌ها» از قزوین رتبه سوم را کسب کرده و مورد تقدیر قرار گرفتند.

در ادامه این مراسم از خانواده هنرمند شهید «احمد مقدم» و نیز استاد «تاجبخش فنائیان» تجلیل شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار