تحولات لبنان؛

سخنرانی سیدحسن نصرالله در سالگرد پیروزی جنگ 33 روزه/ عملیات ارتش لبنان علیه داعش در جرود رأس بعلبک

سخنرانی سیدحسن نصرالله در آستانه سالگرد پیروزی حزب‌الله در جنگ 33 روزه و حمله ارتش لبنان به مواضع تروریست‌های داعش در جرود رأس بعلبک از مهم‌ترین اخبار تحولات لبنان به شمار می‌رود.
کد خبر: ۲۵۲۱۵۹
تاریخ انتشار: ۲۱ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۸:۵۲ - 12August 2017
سخنرانی سیدحسن نصرالله در سالگرد پیروزی جنگ 33 روزه/ عملیات ارتش لبنان علیه داعش در جرود رأس بعلبکبه گزارش خبرنگار بین‌الملل دفاع پرس، سیدحسن نصرالله دبیرکل حزب‌الله لبنان فردا در مراسمی به مناسبت یازدهمین سالگرد پیروزی مقاومت اسلامی در منطقه «درداره» در دشت «خیام» در مرزهای جنوب لبنان با شمال فلسطین اشغالی سخنرانی خواهد کرد. محور سخنرانی دبیرکل حزب الله لبنان در این مراسم، که در یکی از مناطق نبرد با ارتش اسرائیل در جنگ 33 روزه برگزار می‌شود، پاسداشت پیروزی مقاومت در جنگ 33 روزه و تحولات منطقه‌ای و بین‌المللی است.
 
از نواحی مرزی لبنان با سوریه نیز خبر می‌رسد که گروهی 350 نفره از تروریست‌های گروهک موسوم به «گروهان‌های اهل شام» به همراه 3 هزار و 124 نفر از آوارگان سوری ساکن در اردوگاه‌های عرسال در حال خروج از «وادی حمید»، محل استقرار آوارگان سوری در شرق عرسال، به سمت منطقه «رحیبه» در قلمون شرقی در شمال غرب استان دمشق سوریه هستند.
 
ژنرال «عباس ابراهیم» رئیس اداره امنیت ملی لبنان در تکمیل این خبر گفت: نیروهای امنیتی لبنان این افراد را تا رسیدن به مرزهای بین‌المللی با سوریه همراهی خواهند کرد.
 
همزمان با این تحولات، نیروهای ارتش لبنان به عملیات خود علیه عناصر وابسته به گروهک تروریستی داعش در محل استقرار آن در جرود رأس بعلبک و القاع در مرزهای شمال شرقی لبنان ادامه دادند. نیروهای امنیتی وابسته به ارتش لبنان همچنین هشت فرد را به اتهام همکاری با داعش در عرسال دستگیر کردند.
 
انتهای پیام/ 421
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار