انتقام خون «شهید حججی» را در جبهه‌های نبرد می‌گیریم

معاون اجرایی سازمان بسیج مستضعفین با اشاره به اسارت و شهادت شهید مدافع حرم محسن حججی، گفت: انتقام خون این شهید را در جبهه‌های نبرد خواهیم گرفت.
کد خبر: ۲۵۲۱۷۹
تاریخ انتشار: ۲۱ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۰۱ - 12August 2017
انتقام خون «شهید حججی» را در جبهه‌های نبرد می‌گیریمبه گزارش گروه سایر رسانه های دفاع پرس، شهید محسن حججی یکی از مدافعان حرم ایرانی است که اخیراً توسط داعش اسیر شد و به درجه رفیع شهادت نائل آمد. سردار سلیمانی فرمانده نیروی قدس سپاه اظهار کرده است که انتقامش را خواهیم گرفت.

سردار علی استاد حسینی معاون اجرایی بسیج مستضعفین نیز در این خصوص گفت: شهید حججی اولین یا آخرین شهید جبهه مقاومت نیست.

وی در ادامه با بیان اینکه جمهوری اسلامی دشمنان بسیاری دارد، افزود: جمهوری اسلامی ایران اقدامات دشمنان را بی‌پاسخ نخواهد گذاشت.

معاون اجرایی بسیج مستضعفین بابیان اینکه انقلاب اسلامی دشمنانی قسم‌خورده‌ای دارد که هیچ‌گاه از جنگ با ایران دست نمی‌کشند، تصریح کرد: ما مقابل ظالمان سر تعظیم فرود نمی‌آوریم و مقتدرانه پاسخ هر اقدامی را خواهیم داد.

سردار استاد حسینی با تأکید بر اینکه جبهه حق همیشه پیروز می‌شود، گفت: دشمنان در جبهه باطل هستند و قصد کوتاه آمدن ندارند، ما برای احقاق حق و برافراشتن پرچم «لااله‌الاالله» از هیچ تلاشی فروگذار نیستیم و نمی‌گذاریم خون شهدا پایمال شود.

وی با تأکید بر اینکه داعش حیوانی است که به خود صفت انسان داده است، عنوان کرد: جنایت‌های که از این حیوان سر می‌زند جای تعجب ندارد زیرا آن‌ها انسان نیستند و همه اهدافشان را خواسته‌های حیوانی در برگرفته است.

معاون اجرایی سازمان مستضعفین با اشاره بر اینکه با آگاهی و هوشیاری کامل مقابل داعش ایستاده‌ایم، افزود: کاری نکنیم که خون شهدا پایمال شود زیرا آن‌ها برای حفظ سرزمین و ناموس می‌جنگند و مظلومانه شهید می‌شوند.

وی با تأکید بر اینکه انتقام خون شهدا ازجمله شهید مدافع حرم حججی را درصحنه‌های نبرد خواهیم گرفت، اظهار داشت: هر اقدامی که دشمنان را خشنود کند، خیانت به کشور است و هر کاری که موجب خوشنودی خداوند شود نشان از ایستادگی و مقاومت دارد.

سردار استاد حسینی با تأکید بر اینکه داعش جنایتکار توسط آمریکای جنایتکار حمایت می‌شود، گفت: آمریکا پشت‌صحنه همه جنایات در منطقه است. شیطان بزرگ به خیال خام خود می‌خواهد با هزینه‌های هنگفت نظام جمهوری اسلامی را شکست دهد درحالی‌که رزمندگان اسلام مقتدرانه در میدان‌های نبرد می‌جنگند تا این شیطان به اهداف شوم خود در منطقه دست پیدا نکند.

معاون اجرایی بسیج مستضعفین با تأکید بر اینکه دشمنان جمهوری اسلامی هر بار نقشه‌ای جدید پیاده می‌کنند که به همت مدافعان حرم خنثی می‌شود، تاکید کرد: همه سرنخ‌های موجود در منطقه به آمریکا مربوط می‌شود.
 
منبع: مهر
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار