پیام تسلیت رئیس سازمان دارالقرآن در پی شهادت «محسن حججی»

رئیس سازمان دارالقرآن الکریم با انتشار پیامی شهادت مظلومانه «محسن حججی» را تبریک و تسلیت گفت.
کد خبر: ۲۵۲۱۸۲
تاریخ انتشار: ۲۱ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۱۱ - 12August 2017
پیام تسلیت رئیس سازمان دارالقرآن در پی شهادت «محسن حججی»به گزارش گروه سایر رسانه های دفاع پرس، در پی شهادت «محسن حججی» مدافع حرم آل‌الله توسط گروهک تروریستی داعش، مهدی قره‌شیخلو رئیس سازمان دارالقرآن الکریم که در جوار بارگاه منور نبوی حضور دارد با انتشار پیامی شهادت مظلومانه این شهید بزرگوار را تبریک و تسلیت گفت.

در متن این پیام آمده است:

«بسم رب الشهدا والصدیقین

در ادامه پیروزی‌های دلاورمردان جبهه مقاومت در کشور عراق و سوریه و شکست‌های مفتضحانه جبهه کفر، بار دیگر تکفیریان خون‌آشام با روش ناجوانمردانه و الهام گرفته از خوارج و فتوای سراسر کفر مفتیان خودفروخته، به طرز ناجوانمردانه پس از به اسارت در آوردن شهید عرصه‌های فرهنگی و جوان برومند شهید «محسن حججی» چون اربابش حضرت اباعبدالله الحسین(ع)، سر از بدن او جدا کردند.

اینجانب از طرف خود و همکاران عزیزم، شهادت غریبانه این جوان عزیز را که در تصاویر دریافتی شکوه و عظمت نگاهش در لحظه اسارت نیز لرزه بر اندام تکفیریان انداخته بود، ابتدا به پدر و مادر بزرگوارش و سپس، به همسر صبور و فرزند دوساله اش تبریک و تسلیت عرض می‌نمایم و از ایزد لایزال علو درجات و هم‌نشینی این شهید سرافراز را با حضرت علی اکبر(ع) مسئلت می‌نمایم.

بدون تردید شهادت این عزیزان که برای دفاع حریم پیامبر و اهل بیت(ع) و شهادت در راه مولا و مقتدای خود از سرپا نمی‌شناسند، زمینه‌ساز ظهور حضرت بقیة‌الله الاعظم ارواحنا فداه و نابودی استکبار و تکفیریان خواهد بود. ان‌شاالله

در جوار بارگاه شریف حضرت پیامبر(ص)، توفیقات روزافزون جبهه مقاومت را در مقابل تکفیریان و رأس آنان استکبار جهانی و خودفروختگان منطقه را خواستارم».

وَسَیَعْلَمُ الَّذِینَ ظَلَمُوا أَیَّ مُنْقَلَبٍ یَنْقَلِبُونَ

مهدی قره شیخلو

19 مردادماه سال 1396
 
منبع: تسنیم
نظر شما
پربیننده ها