یادواره شهید «احمد مشلب» در مسجد جمکران برگزار شد

یادواره شهید «احمد مشلب»، شهید مقاومت اسلامی لبنان، شب گذشته (جمعه) با حضور مادر شهید در مسجد مقدس جمکران برگزار شد.
کد خبر: ۲۵۲۱۸۹
تاریخ انتشار: ۲۱ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۴:۰۱ - 12August 2017
یادواره شهید لبنانی «احمد مشلب» در مسجد جمکران برگزار شد
به گزارش دفاع پرس از قم، یادواره شهید «احمد مشلب»، شهید مقاومت اسلامی لبنان و شهید شاخص جوانان و نوجوانان عاشورایی،شب گذشته (جمعه) در مسجد مقدس جمکران برگزار شد.

در این مراسم، مادر این شهید والامقام، طی سخنانی با اشاره به ویژگی‌های فرزند شهیدش، بر لزوم حمایت از مقاومت در تمامی کشورهای اسلامی و نیز تبعیت از حضرت آیت‌الله امام خامنه‌ای (مدظله‌العالی) رهبر انقلاب اسلامی ایران تاکید کرد.

در ادامه این مراسم، حجت‌الاسلام «علیرضا پناهیان» با اشاره به غلبه قدرت نرم بر قدرت سخت و تکنولوژی و تجهیزات مادی در جهان، شهدا را مظهر قدرت نرم دانست و اظهار داشت: جمهوری اسلامی از قدرت نرمی پرده برداشت که در جهان ناشناخته بود و توانست قدرت‌های سخت جهانی را به زانو درآورد.

وی با اشاره به هدف دشمنان از ایجاد جنگ و اشغال در جهان و به‌ویژه جهان اسلام گفت: دشمنان به‌دنبال قدرت افتصادی و نفت و سایر منافع در منطقه و جهان نیستند، بلکه بدنبال ابقای خود در جهانند، چون می‌دانند و می‌بینند که جمهوری اسلامی همان‌طور که حضرت امام خمینی (ره) فرمود، سنگرهای جهان را یک به یک فتح می‌کند.

این رزمنده پیشکسوت دفاع مقدس، در پایان به اهمیت مجالس اهل‌بیت (ع) و یادواره‌های شهدا اشاره کرد و یادآور شد: داعش آخرین تیری بود که دشمنان داشتند. اما این بدل هم جواب نداد. یکی از رازهای مهم و محوری عدم موفقیت دشمنان این بود که آن‌ها سیدالشهدایی به‌عنوان الگو ندارند. این‌جا است که ارزش مجالس روضه اباعبدالله الحسین (ع) شناخته می‌شود. مجالس روضه راهبردی‌ترین حربه برای فتح جهان است.

ذکر مصیبت و عزاداری سالار شهیدان اباعبدالله الحسین (ع) توسط «سید رضا نریمانی» و «مسعود پیرایش» و «احمد پناهیان» بخش پایانی این مراسم بود.

انتهای پیام/
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار