دهمرده:

وزرا باید دارای تعهد و تخصص لازم باشند/ وزیر علوم زودتر معرفی شود

نماینده مردم زابل در مجلس شورای اسلامی گفت: وزیر باید تعهد و تخصص داشته باشد و از طرفی وظیفه خود را بی‌منت انجام دهد، در این صورت کارها انجام می‌شود و مشکلات جامعه حل خواهد شد.
کد خبر: ۲۵۲۱۹۵
تاریخ انتشار: ۲۱ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۱:۳۳ - 12August 2017
وزرا باید دارای تعهد و تخصص لازم باشند/وزیر علوم زودتر معرفی شود

به گزارش گروه اخبار داخلی دفاع پرس، حبیب‌الله دهمرده نماینده مردم زابل در مجلس شورای اسلامی، در خصوص مهمترین مولفه‌ها و الزامات انتخاب وزیران کار آمد، اظهار داشت: انتخاب کابینه و پیشنهاد آنان حق هر رئیس جمهوری است، ارزیابی بنده از انتخاب‌ها مثبت است و نمره قبولی می‌دهم.

وی با اشاره به اینکه باید هر وزیر انتخابی دارای دو مولفه باشد، عنوان کرد: وزیر باید تعهد و تخصص داشته باشد و از طرفی وظیفه خود را بی‌منت انجام دهد، در این صورت کارها انجام می‌شود و مشکلات جامعه حل خواهد شد.

نماینده مردم زابل در مجلس با بیان اینکه رای اعتماد مجلس بر اساس عملگرایی و تعاملات سیاسی است در عین حال تاکید کرد: نمایندگان از وزیر انتظار خدمت به مردم و پرهیز از حواشی و حزب و گروه را دارند کما اینکه تا قبل از معرفی وزرا، نمایندگان بر این  عقیده بودند که اسم نمی‌دهیم بلکه شاخص می‌دهیم و بر اساس این شاخص‌ها رئیس‌جمهور کابینه خود را معرفی کند.

وی گفت: امیدوارم تا قبل از شروع سال تحصیلی در دانشگاه‌ها و تا دو هفته آینده وزیر پیشنهادی وزارت علوم معرفی شود در غیر این صورت لطمه زیادی خواهیم خورد و این گلایه در میان اساتید دانشگاه وجود دارد که آیا در میان ما یک نفر وجود نداشت تا به‌عنوان وزیر معرفی شود؟

انتهای پیام/ 151
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار