سرهنگ فرشید عنوان کرد؛

كشف يک تن و 400 كيلوگرم مواد مخدر در كرمان/ مامور پليس رشوه 50 ميليونی را رد كرد

جانشين فرمانده انتظامی استان کرمان گفت: ماموران پليس مبارزه با مواد مخدر كرمان با تلاش و اقدامات گسترده خود موفق شدند يک تن و 400 كيلوگرم مواد مخدر را كشف كنند.
کد خبر: ۲۵۲۲۰۴
تاریخ انتشار: ۲۱ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۱:۳۷ - 12August 2017
كشف يک تن و 400 كيلوگرم مواد مخدر در كرمان/ مامور پليس رشوه 50 ميليونی را رد كرد

به گزارش گروه اجتماعی دفاع پرس، سرهنگ «ناصر فرشيد» جانشین فرمانده انتظامی استان کرمان در رابطه با كشفيات مواد مخدر در 24 ساعت گذشته اظهار داشت: استان كرمان به دليل قرار گرفتن در موقعيت جغرافيايی خاص و همجواری با استان‌های شرقی كشور، در مسير قاچاقچيان مواد مخدر قرار دارد.

وی افزود: در راستای مبارزه با پديده شوم مواد مخدر، پليس كرمان مطابق با هدف گذاری‌های خود، روز گذشته موفق شد در 2 عمليات جداگانه و پليسی يک تُن و 400 كيلوگرم مواد مخدر را كشف كند.

سرهنگ فرشيد ابراز داشت: در اين راستا 2 خودرو توقيف و 2 قاچاقچی نيز دستگير شدند و تلاش برای دستگيری ساير اعضای اين 2 باند نيز ادامه دارد.

جانشين فرمانده انتظامی کرمان با اشاره به رد رشوه 50 ميليونی از سوي يكی از ماموران پليس كرمان، تصريح كرد: در عملیات دیگر، راننده تريلی قصد انتقال حدود 980 كيلوگرم مواد را به استان‌های مركزی كشور داشت که به مامور پليس پيشنهاد رشوه 50 ميليون تومانی می‌دهد.

وی گفت: با توجه به هدفی كه پليس در بحث خدمتگزاری به مردم دارد، اين پيشنهاد به صورت قاطع از سوی مامور پليس رد شد.

سرهنگ فرشيد ادامه داد: پيشنهاد رشوه راننده و قاچاقچی مواد به مامور پليس صورتجلسه شده و در حكم قضائی وی موثر خواهد بود.

جانشين فرمانده انتظامی کرمان در پايان تاكيد كرد: پليس همواره در جهت حفظ و سلامت مردم قدم بر می‌دارد و مبارزه جدی با قاچاق مواد مخدر با جديت دنبال می‌شود.
 
انتهای پیام/ 211
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار