پیام «سردار کارگر» به خانواده شهید حججی:

قدردان مردانی هستیم که در راه آرمان‌ها سر می‌دهند

رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس در پیامی به خانواده شهید حججی عنوان کرد: شهید حججی «حماسه سر» را متجلی ساخت و قدردان مردانی هستیم که در راه آرمان‌ها سر می‌دهند.
کد خبر: ۲۵۲۲۴۰
تاریخ انتشار: ۲۱ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۴:۱۸ - 12August 2017
قدردان مردانی هستیم که در راه آرمان‌ها سر می‌دهند

به گزارش گروه حماسه و جهاد دفاع پرس، متن پیام سردار سرتیپ بسیجی «بهمن کارگر» رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس در ادامه آمده است:

«من المومنین رجال صدقوا ما عاهدوا الله علیه فمنهم من قضی نحبه و منهم من ینتظر و ما بدلوا تبدیلا»

خانواده محترم و معزز شهید مدافع حرم محسن حججی

با اهداء سلام و صلوات بر محمد و آل محمد (صلی الله علیه و آله و سلم)

با احترام، فرهنگ ایثار و شهادت همواره تقویت کننده عزم راسخ و استوار فرزندان برومند و رشید ایران اسلامی و الهام بخش هویت دینی و ملی ما بوده است.

بار دیگر شهادت مظلومانه و در عین حال مقتدرانه و غرورآمیز یکی از قهرمانان وطن، رزمنده و جهادگر بسیجی و فداکار شهید محسن حججی در پاسداری و صیانت از کیان اسلامی و دفاع از حریم حرم اهل بیت عصمت و طهارت علیه السلام حماسه سر را متجلی و به درجه رفیع شهادت نائل آمد و با نثار جان خویش قلوب ملت شهیدپرور ایران اسلامی را جریحه‌دار نمود.

سلام و درود خداوند سبحان و ائمه معصومین بر پدران و مادرانی که با آگاهی، بصیرت، معنویت و ایمان توام با شجاعت، صلابت و اخلاص، فداکارانه تمام سرمایه‌های زندگی خویش را فدای راه و عزّت انقلاب اسلامی، اسلام عزیز و آرمان‌های بلند و ارزشمند حضرت امام خمینی رحمة الله علیه کردند.

شهید سرافراز و جهادگر فرهنگی و عضو فعال اردوهای جهادی، شهید محسن حججی، نشان و حجتی است بر همگان که قدردان غیرت و مردانگی مدافعان حرم و حریم‌مان باشیم. قدردان مردانی که سر می‌دهند اما همچنان نستوه و استوار در برابر دشمن خونخوار و جنایتکار می‌ایستند و مقاومت می‌کنند تا آرمان‌هایمان به سرانجام برسد، سرزمین‌مان، مردم و خانواده‌هایمان در امنیت و آسایش به سر برند.

اینجانب شهادت افتخارآمیز و حسینی‌وار این بسیجی و جهادگر مخلص ولایت را که با احساس مسئولیت شرعی و انقلابی، شجاعانه و با راسخ‌ترین نگاه غرورانگیز و قهرمانانه در مقابل گروه‌های تکفیری صهیونیستی مقاومت و پایداری کرد و در راه پاسداری از اسلام و انقلاب سر و جانش را ایثار نمود به محضر حضرت بقیه الله الاعظم (ارواحنا له الفداء)، مقام معظم رهبری حضرت امام خامنه ای عزیز (مدظله العالی)، پدر و مادر ارجمند، همسر گرامی و فرزند خردسال این شهید و ملت شهیدپرور و قدرشناس ایران اسلامی تبریک و تسلیت عرض نموده و از خداوند شاهد و رحمان برای آن شهید راه حق و عدالت علو درجات و برای بازماندگان محترم صبر جمیل و اجر جزیل مسئلت می‌نمایم.

رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس

سرتیپ بسیجی بهمن کارگر

انتهای پیام/ 211
نظر شما
پربیننده ها