طی پیامی؛

سردار جلالی انتصاب سرداران ساجدی نیا و رحیمی را تبریک گفت

رئیس سازمان پدافند غیر عامل کشور انتصاب سردار ساجدی نیا به عنوان معاون عملیات ناجا و سردار رحیمی به سمت فرماندهی انتظامی تهران بزرگ را تبریک گفت.
کد خبر: ۲۵۲۲۶۹
تاریخ انتشار: ۲۱ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۷:۰۸ - 12August 2017
سردار جلالی انتصاب سرداران ساجدی نیا و رحیمی را تبریک گفت
به گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع پرس، سردار «غلامرضا جلالی» رئیس سازمان پدافند غیر عامل کشور در پیامی خطاب به سرداران ساجدی نیا و رحیمی، انتصابشان را به سمت‌های معاونت عملیات نیروی انتظامی کشور و فرماندهی انتظامی تهران بزرگ تبریک گفت.
 
در پیام سردار جلالی خطاب به سردار ساجدی نیا آمده است:

سردار سرتیپ پاسدار حسین ساجدی‌نیا
 
انتصاب جنابعالی را به عنوان معاون عملیات نيروی انتظامی جمهوری اسلامی ايران را صمیمانه تبریک عرض نموده و از درگاه ایزد منان مزید توفیقات الهی را در دوران تصدی مسئولیت جنابعالی در جهت خدمتی سرشار از شور و نشاط و مملو از توکل الهی در راستای رشد و تعالی نظام اسلامی و عموم مردم شریف ایران را مسالت دارم.

بی ترديد با درايت، انديشه، تلاش و اقدامات شجاعانه شما شاهد رشد و پيشرفت روز افزون در حوزه‌های امنيتی، اجتماعی و... در سطح کشور و فراهم کردن بستر مناسب برای توسعه امنيت شهری و شهروندی با تاکيد بر کرامت انسانی شهروندان و ايجاد همگرايی فرهنگی و اجتماعی ميان شهروندان شهر باشيم.
 
و شکرالله سعیهم

وی همچنین در پیامی دیگر انتخاب سردار رحیمی را به سمت فرماندهی پلیس تهران بزرگ تبریگ گفت.
 
در این پیام آمده است: با احترام، انتصاب شایسته حضرتعالی به فرماندهی پلیس تهران بزرگ را صمیمانه تبریک و تهنیت عرض می‌نمایم.

توفیقات روزافزون حضرتعالی در پناه ایزد منان و توجه حضرت ولیعصر (عجل اللّه تعالی فرج الشریف) تحت فرمایش‌های حکیمانه مقام معظم رهبری حضرت آیت الله العظمی امام خامنه‌ای عزیز را خواستارم.

انتهای پیام/ 221
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار