فرمانده سپاه کربلا مازندران:

مازندران رتبه اول بازسازی عتبات عالیات را در اختیار دارد

فرمانده سپاه کربلا مازندران با اشاره به ایجاد موانع زیاد از سوی دشمنان در مسائل اعتقادی کمک و یاری به هم‌نوع گفت: در بحث بازسازی عتبات عالیات مردم فهیم، بصیر، آگاه و مومن مازندران با اعتقاد راسخ خود رتبه اول کشور را در اختیار دارند.
کد خبر: ۲۵۲۲۸۸
تاریخ انتشار: ۲۱ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۹:۱۳ - 12August 2017

به گزارش دفاع پرس از مازندران به نقل از روابط عمومی سپاه کربلا مازندران، سردار «محمدحسین بابایی» فرمانده سپاه کربلای مازندران در نشست با اعضای ستاد پشتیبانی جبهه مقاومت اسلامی استان مازندران در ستاد این سپاه با اشاره به القائات دشمنان و مجریان داخلی برنامه استکبار مبنی بر حذر داشتن مردم از کمک به نیروهای مقاومت اسلامی اظهار داشت: عوامل دشمن همواره با تبلیغات مسموم می‌خواهند اینگونه تخطئه کنند که وقتی مردم در معیشت و در تنگنا هستند سفر به حج و پول دادن به عرب‌ها معنا ندارد.

سردار بابایی افزود: در حالی عوامل دشمن اینگونه به جوانان و مردم ما القاء می‌کنند که خودشان سفرهای آنچنانی به اروپا، آنتالیا و کشورهای خائن به مملکت ما سفر ماهانه دارند و هزینه سفرهایشان را با حساب‌های دلاری از بیت‌المال هزینه می‌کنند.

فرمانده سپاه کربلا مازندران با اشاره به ایجاد موانع زیاد از سوی دشمنان در مسائل اعتقادی کمک و یاری به هم‌نوع یادآور شد: در بحث بازسازی عتبات عالیات الحمدالله مردم فهیم، بصیر، آگاه و مومن مازندران با اعتقاد راسخ خود رتبه اول کشور را در اختیار دارند و در دو ـ سه سال اخیر موضوع پشتیبانی و تامین نذورات برنامه پیاده‌روی اربعین همواره پای کار ایستاده‌اند و حمایت می‌کنند.

بابایی ضمن بیان اینکه با کمک مردم جهادگر و انقلابی مازندران در سال گذشته 300 خانه محروم بنا شد و در سال جاری قرار است 400 خانه محروم دیگر با مدیریت بسیج و سپاه و پشتیبانی مردم عزیز و همیار انقلاب اسلامی، محرومان و مستضعفان احداث گردد.

وی با یادآوری اینکه در بحث راهیان نور پشتیبانی مالی سپاه و بسیج به میزان یک هشتم جمعیت 50 هزار نفری این کاروان‌هاست افزود: بواسطه اعتقاد بالای مردم در امر زیارت سرزمین نور که شهدا را امامزادگان عشق می‌دانند و با پشتیبانی و کمک مردمی و انقلابی سالانه بیش از 50 هزار عاشق در فواصل مختلف از کربلای ایران بازدید می‌کنند و این یک غرور، افتخار و ایمانی است که نصیب مردم می‌شود.

سردار بابایی کمک مردم به جبهه مقاومت اسلامی را خاص سوریه ندانست و ادامه داد: مردم ما به آن رشد و شکوفایی دینی و اعتقادی رسیده‌اند که بر اساس آموزه‌های دین اسلام کمک به هر مظلومی را در هر کجای گیتی اعم از مردم ستمدیده آمریکا، اروپا، افریقا و آسیا چون فلسطین، عراق، لبنان، سوریه، بحرین و مستضعفین یمن وظیفه انسانی بدانند و به آن اهتمام ورزند.

فرمانده سپاه کربلا مازندران با اشاره به مصوبه دولت آمریکا مبنی بر اجرای برنامه ساقط کردن سپاه طی چهار سال حکومت ترامپ گفت: استکبار با مطالعه در مسایل مختلف و فعالیت‌های سپاه پاسداران در موضوعات اقتصاد مقاومتی، عقیدتی، سیاسی، موشکی و... در صدد است تا سپاه را از خیز انتفاع ساقط کند.

سردار بابایی تضعیف سپاه را عملیاتی شدن برنامه ننگین استکبار برای احاطه و چپاول بر ملل مسلمان منطقه به ویژه نظام مقدس انقلاب اسلامی خواند که بر اساس اطلاعات یک ماه گذشته، آمریکا به شدت دنبال آن است و ادامه داد: اگر سپاه پاسداران وجود نداشته باشد استکبار به راحتی به برنامه چندین ساله خود مبنی بر ابتدا تقسیم سه قسمی عراق و یمن، تقسیم 5 قسمی سوریه و اصلی‌ترین آن اجرای مصوبه دهه 50 آمریکا یعنی به 5 قسمی نمودن ایران دست یافته  و سپس با تسلط بر کشورهای کوچک شده به راحتی حکمرانی نموده و مردم را زیر سلطه کشانده تا منابع آنان را چپاول کند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها