«عدنان محمود» سفیر سوریه در تهران:

خون مطهر شهید «حججی» و دیگر شهدا، پیروزی‌های راهبردی را رقم خواهند زد

خون‌ مطهر شهید «محسن حججی» پیروزی را بر تروریسم تکفیری رقم زده و در وجدان ملتهای منطقه زنده خواهد ماند.
کد خبر: ۲۵۲۲۹۶
تاریخ انتشار: ۲۱ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۹:۵۱ - 12August 2017
به گزارش گروه سایر رسانه‌های دفاع پرس، «عدنان محمود»، سفیر سوریه در تهران تاکید کرد که جنایت خون‌بار تشکیلات تروریستی داعش در حق «شهید محسن حججی» در مرز سوریه و عراق، ادامه پرونده سیاه جنایت‌ها و کشتارهای وحشیانه تشکیلات تروریستی تکفیری در سوریه، عراق و منطقه است.

عدنان محمود مسئولیت این جنایت وحشیانه و ددمنشانه را متوجه حامیان تروریسم تکفیری در ایالات متحده، غرب و مزدوران آنان در منطقه که از لحاظ مادی و فکری تروریست‌های تکفیری را در راستای تحقق نقشه‌‌های خود برای تخریب و تجزیه منطقه در خدمت به رژیم صهیونیستی شکل داده‌اند، می‌داند.

سفیر سوریه افزود: دستاوردهای بزرگ راهبردی جبهه مقاومت و هم‌پیمانان آن در شکست تشکیلات تروریستی - تکفیری در سوریه، عراق و عرسال در آینده تا از بین بردن کامل تروریسم و شکست نقشه‌های حامیان آنان در کل سرزمین سوریه و منطقه با شدت تمام، ادامه خواهند یافت.

عدنان محمود خاطرنشان کرد که خون‌های مطهر شهید محسن حججی و دیگر شهدا، پیروزی‌های راهبردی‌ای را علیه تروریسم تکفیری رقم خواهند زد و بر اعتقاد،‌ اراده و عزم ملت‌های منطقه تا ریشه‌کن کردن تروریسم تکفیری و بازگرداندن امنیت و ثبات به منطقه می‌افزایند.

سفیر سوریه در تهران صمیمانه‌ترین مراتب تبریک و تسلیت خود را به خانواده شهید محسن حججی و ملت برادر ایران و رهبری حکیم آن، ابراز داشته و تاکید نمود که نام این شهید با حروف نورانی در وجدان ملت خود و دیگر ملت‌های منطقه و همه انسانیت زنده خواهد ماند.

منبع: فارس
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار