دل‌نوشته خواهر شهید میردوستی در پی شهادت «محسن حججی»؛

انتقام خون «محسن‌»ها را می‌گیریم

«ما انتقام خون تو را چه زن و چه مرد خواهیم گرفت و نمی‌گذاریم دشمنان خواب راحت داشته باشند. زنها با سیاهی چادر و مردانمان با خون سرخشان، انتقام تو و محسن‌هایی چون تو را می‌گیرند.»
کد خبر: ۲۵۲۳۱۵
تاریخ انتشار: ۲۲ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۹:۰۹ - 13August 2017

نمی‌گذاریم دشمنان خواب راحت داشته باشند/ انتقام خون محسن‌ها را می‌گیریمبه گزارش خبرنگار حماسه و جهاد دفاع پرس،‌ «الهه میردوستی» خواهر شهید مدافع حرم «سیدمحمدحسین میردوستی» در پی شهادت مظلومانه شهید «محسن حججی» دل‌نوشته‌ای را در اختیار خبرگزاری دفاع‌مقدس قرار داد، که در ادامه می‌خوانید:

«سلام آقا محسن

شهادتت مبارک برادر دینی عزیز من

محسن جان از وقتی که خبر شهادت شما به گوش من رسیده، خجالت می‌کشم برای برادر خودم گریه کنم ‌و بر سر مزار او حضور پیدا کنم.

تو همان محسن به دنیا نیامده‌ مولا علی (ع) هستی که در این زمان آمدی از دختر مولایت دفاع کنی و همچون حسینش شهید شوی.

نمیدانم مادر، خواهر و همسرت چه حسی دارند! ولی تبریک می‌گویم و دوست دارم بدانم چه کار کرده اند که نزد خداوند آنقدر عزیز هستند که خداوند تو را به آنها داده است. من دست پدر و مادر و همسر تو را می‌بوسم و این را می‌گویم ما انتقام خون تو را چه زن و چه مرد خواهیم گرفت و نمی‌گذاریم دشمنان خواب راحت داشته باشند. زنها با سیاهی چادر و مردانمان با خون سرخشان، انتقام تو و محسن‌هایی چون تو را می‌گیرند.

انشاالله که شفیع ما باشید.»

به گزارش دفاع پرس، «سیدمحمدحسین میردوستی» متولد سال 1370 و از نیروهای یگان ویژه صابرین نیروی زمینی سپاه بود. یگانی که به گفته فرماندهان، یکی از یگانهای قدرتمند سپاه پاسداران است و ماموریتهای محول شده به این یگان به بهترین شکل اجرا می‌شود. محمد حسین در ابتدای ورود به صابرین در قسمت بهداری مشغول شد و در چند عملیات این یگان نیز شرکت کرد.

با شدت گرفتن آتش جنگ در سوریه سید محمدحسین داوطلبانه آماده حضور در جبهه نبرد سوریه علیه تکفیریها شد.

وی سرانجام در راه دفاع از حرم حضرت زینب (س) در تاسوعای حسینی سال گذشته و در سن 24 سالگی همراه با چهار همرزم دیگرش به شهادت رسید و پیکر مطهرش در قطعه 50 گلزار شهدای بهشت زهرای تهران به خاک سپرده شد.

انتهای پیام/ 131

نظر شما
پربیننده ها