دل‌نوشته همسر شهید مرادی در پی شهادت شهید حججی؛

آسمان سوریه غم دارد

همسر شهید «حمید سیاهکالی مرادی» در پی شهادت شهید «محسن حججی» دل‌نوشته‌ای را نوشت که در آن آورده است: «انگار که دل آسمان هم در حال انفجار است. سوریه خاکش هم سرخ است. حکمتش چیست!»
کد خبر: ۲۵۲۳۲۱
تاریخ انتشار: ۲۲ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۸:۵۶ - 13August 2017

آسمان سوریه غم داردبه گزارش گروه حماسه و جهاد دفاع پرس، همسر شهید حمید سیاهکالی‌مرادی در پی شهادت مظلومانه شهید «محسن حججی» دل نوشته‌ای را نوشت که در ادامه می‌خوانید:

«بعد از شهادت، هربار وارد فرودگاه دمشق می‌شوم، قلبم پاره می‌شود. خیلی‌ها آمده‌اند دنبال همسرانشان برای دیدار اما من تنها با یک چمدان اشک می‌ریزم؛ تمام مسیر تاریک فرودگاه تا اسکان را اشک می‌ریزم. بویت را فقط در سوریه احساس می‌کنم. قلبم هیچ وقت دروغ نمی‌گوید. تو اینجایی مطمئنم. انگار روحت خیال بازگشت ندارد. کفتر جلد حرم بی‌بی شده‌ای. من فقط در اینجا می‌توانم نفس بکشم.

هوای اینجا با همه جا فرق دارد. عطر شهدا همه جا هست. حق داشتی که دلت نمی‌خواست بیایی. من هم پاگیر اینجا شده‌ام. به سمت درب‌های حرم نگاه می‌کنم، منتظرم بیایی دنبالم. بیایی و بگویی ماموریت تمام شد، برویم. ولی من که می‌دانم تا قدس آزاد نشود، حتی روحت به خانه نمی‌آید.

عجب ماموریتی است. بازگشت برای من سخت است و نفسم به اینجا بند شده است. جز بی‌بی کسی ما را درک نمی‌کند. در سوریه همه دار و ندار و زندگی من جا مانده است. تو رفتی پیش ثارالله و من فقط پشت سرت آب ریختم و دعا کردم. این روزها که حرم هستم، شهیدی به شما ملحق شده است. شهیدی که شهادتش قلبمان را پاره کرد. اسارتش، کبودی پهلویش و حلقوم بریده‌اش، ما را این شهادت کشت. آسمان سوریه غم دارد، خاک آلود و قرمز است. انگار که دل آسمان هم در حال انفجار است. سوریه خاکش هم سرخ است. حکمتش چیست!

زمین هم مثل خون خاکش سرخ است. از طرف همه ما خاکیان زمین، به آن عرش‌نشین آسمانی سلام برسان. خوشا بر حال شما ... شهادت بر همه شما گوارا ...

سوریه خاک عجیبی دارد.... جاذبه اش انسان را می‌کشد.»

بنابراین گزارش، شهید «حمید سیاهکالی مرادی» متولد سال 1368، كارشناسی ارشد نرم‌افزار و مدرک «دان دو» كاراته داشت. وی در آذر ماه سال 1394 به آرزوی قلبی‌اش رسيد و جانش را در راه ائمه اطهار و دفاع از حرم اهل بیت (ع) فدا كرد.

انتهای پیام/ 131


نظر شما
پربیننده ها