سردار اشتری:

شهید حججی راه صد ساله را یک شبه پیمود

فرمانده نیروی انتظامی گفت: خوشا به حال و سعادت محسن حججی که کبوتر سعادت بر شانه‌هایش نشست و راه صد ساله را یک شبه پیمود.
کد خبر: ۲۵۲۳۲۳
تاریخ انتشار: ۲۲ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۹:۱۸ - 13August 2017
مدافعان حریم و حرم همگام برای تامین امنیت/ شهادت، مرگ انسان‌های زیرک
به گزارش گروه اجتماعی دفاع پرس، پس از رسانه‌ای شدن خبر اسارت و شهادت مقتدرانه شهید مدافع حرم «محسن حججی»، سردار «حسین اشتری» فرمانده نیروی انتظامی ضمن تبریک، تسلیت و تعزیت به خانواده شهید با اقتدار، که بار دیگر حادثه کربلا و یاد امام مظلومان حسین (ع) را زنده کرد، اظهار داشت: تصویر چشمان پر صلابت این مرد میدان‌های عمل که نشان از ایمان، عقیده و باورهای قلبی دارد تا ابد در قاب نگاه همگان باقی می‌ماند.

اشتری با تاکید بر فرمایش مقام معظم رهبری مبنی بر این که «شهادت، مرگ انسان‌های زیرک و هوشیار است که نمی‌گذارند این جان، مفت از دستشان برود» گفت: خوشا به حال و سعادت محسن حججی که کبوتر سعادت بر شانه‌هایش نشست و راه صد ساله را یک شبه پیمود.

فرمانده ناجا تصریح کرد: بی‌شک نحوه دهشتناک شهادت «محسن حججی» نشان از سبعیت ددمنشانی دارد که به دنبال گسستن تار و پود انسانیت هستند؛ همان‌هایی که دین را نشانه گرفته و تیشه به ریشه اعتقادات می‌زنند.

وی یاد آور شد: بی‌شک شهدا، علاوه بر مقامات رفیع معنوی، مشعل‌دار پیروزی، آزادی و استقلال ملتند؛ همان هدایت کنندگانی که تا همیشه بر تارک تاریخ می‌درخشند.

سردار اشتری با اشاره به سخنان رهبر فرزانه انقلاب که فرمودند: «با اتمام جنگ هشت ساله تحمیلی، درهای شهادت بسته نیست» گفت: این روزها شاهدیم که مدافعان حرم تا کیلومترها دورتر از خاک وطن، در میدان مبارزه حاضر می‌شوند تا سایه چتر امنیت و آسایش همواره بر سر ما مستدام باشد؛ تا دینمان پا برجا مانده و ناموسمان حفظ شود.

وی با اشاره به جان فشانی‌های همه «تامین کنندگان نظم و امنیت» در داخل کشور، مرزها و حتی فراسوی مرزها گفت: نیروی انتظامی نیز هم قدم با سایر نیروهای نظامی، برای حفظ و ارتقاء امنیت در داخل و مرزهای کشور تلاش می‌کند و  همواره قدردان زحمات عزیزان مدافع حرم در فراسوی مرزها بوده و هستیم.

این مقام ارشد انتظامی با تاکید بر این که شهادت، همیشه با ارزش بوده و فداکاری در راه خدا، کاری عظیم و ارجمند است؛ افزود: به طور قطع و یقین هر چه که داریم، به برکت جان‌فشانی‌ها و فداکاری‌ها و روحیه‌ شهادت‌طلبانه شهداست.

به گفته وی هر ملتی که هنر شهادت را یاد گرفت، برای همیشه، سربلند است و سربلندی و سرافرازی این روزهای ایران اسلامی در جزیره بی‌ثبات ناامنی منطقه نیز ناشی از همین «مفهوم پر نغز» است.

فرمانده نیروی انتظامی با بیان این که وقتی شاهد صبر،  استقامت و روحیه بالای خانواده شهید هستیم، تمام وجود انسان، احساس لذت می‌کند، گفت: بازماندگان شهدای عزیزمان و بیش از همه، مادر و پدر و همسر و فرزندان شهیدان، در شأن و ارزش الهی، بلافاصله پشت سر شهیدان عالی‌قدر قرار دارند.
 
انتهای پیام/ 241
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار