جانشین فرمانده سپاه روح‌الله استان مرکزی خبر داد؛

اجرای 700 ویژه‌برنامه هفته دفاع مقدس در استان مرکزی

سرهنگ «محسن گلشن‌زاده» گفت: با هماهنگی و برنامه‌ریزی‌های انجام شده، 700 برنامه مختلف فرهنگی در هفته دفاع مقدس در سطح استان مرکزی اجرایی می‌شود.
کد خبر: ۲۵۲۳۶۸
تاریخ انتشار: ۲۲ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۲:۳۰ - 13August 2017
700 برنامه در هفته دفاع مقدس در استان مرکزی اجرا می شودسرهنگ «محسن گلشن‌زاده» جانشین فرمانده‌ سپاه روح‌الله استان مرکزی در گفت‌وگو با خبرنگار دفاع پرس، با اشاره به اهمیت گرامی‌داشت هفته دفاع مقدس، اظهار داشت: دفاع مقدس آیینه تمام‌نما از ایثار و فداکاری رزمندگان دلسوخته اسلام ناب است که در مقابل هجمه نابرابر دشمن ایستاده و مقاومت کردند و نگذاشتند که یک وجب از خاک میهن به دست دشمنان بیفتد و این رشادت و حماسه، لوح زرینی در تاریخ کشور است.

وی افزود: برخی از برنامه‌ها نظیر گلباران قبور شهدا و یا رژه نیروهای مسلح که قرار است در هفته دفاع مقدس توسط نیروهای مسلح اجرایی شود، به صورت کشوری است و همانند سنوات گذشته به شکل یکسان اجرا می‌شود.

جانشین فرمانده‌ سپاه روح‌الله استان مرکزی تصریح کرد: با مشارکت و همکاری دستگاه‌های استان مرکزی، اجرای 700 برنامه مختلف در سطوح گوناگون، در هفته دفاع مقدس اجرایی می‌شود.

سرهنگ گلشن‌زاده با اشاره به بازسازی عملیات‌های دفاع مقدس در هفته دفاع مقدس گفت: یکی از جذاب‌ترین برنامه‌های ما در این هفته، بازسازی یکی از 30 عملیات دوران دفاع مقدس است که امسال عملیات «رمضان» بازسازی می‌شود.

وی ادامه داد: سپاه استان مرکزی و رزمندگان، در عملیات «رمضان» تواستند اقدامات مؤثری را انجام داده و نقش آفرینی کنند و به سبب اهمیت حضور آنان در این عملیات، قطعه‌ای در گلزار شهدای اراک ویژه شهدای این عملیات نیز نامگذاری شده است.

جانشین فرمانده‌ سپاه روح‌الله استان مرکزی خاطرنشان کرد: در کنار بازسازی این عملیات نیز، نمایش بزرگ «حماسه مردان آفتاب 2» نیز برای دومین سال متوالی اجرا می‌شود.

سرهنگ گلشن‌زاده با اشاره به نمایش حماسه مردان آفتاب گفت: این نمایش که یکی از رویدادهای بزرگ فرهنگی در بحث دفاع مقدس است، برای سال دوم با محوریت محرم, عاشورا و پرداختن به عملیات رمضان توسط هنرمندان اجرا خواهد شد.

وی افزود: خوشبختانه سال گذشته، استقبال بی‌نظیری از اجرای این پروژه توسط مردم استان مرکزی انجام شد که در مدت 10 شب برگزاری خود، نزدیک به 150 هزار نفر بازدیدکننده داشت.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها