فرمانده سپاه عاشورا:

شهید «حججی» حاصل صبر و استقامت آزادگان در شکنجه‌گاه‌های بعثی است

فرمانده سپاه عاشورا در چهارمین همایش سراسری آزادگان موصل 2 با اشاره به اینکه نسل چهارم شهدا در امتداد راه آزادگان گام برمی‌دارند، گفت: شهید «محسن حججی» حاصل صبر و استقامت آزادگان در شکنجه‌گاه‌های موصل است.
کد خبر: ۲۵۲۳۸۲
تاریخ انتشار: ۲۲ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۲:۳۹ - 13August 2017
آزادگان در عمل در شکنجه‌گاه های بعثی شعار «هیهات من الذله» را ثابت کردندبه گزارش دفاع پرس از آذربایجان شرقی، سردار سرتیپ دوم پاسدار «غلام‌عسکر کریمیان» فرمانده سپاه عاشورا امروز در چهارمین همایش سراسری آزادگان موصل 2 (عملیات خیبر) اظهار داشت: بیش از 166 نفر از آزادگان اردوگاه موصل از جمع ما رفته‌اند و ما را ترک کرده‌اند لذا باید قدر همدیگر را بدانیم و همسنگران خود را در هر کجای ایران که هستیم فراموش نکنیم.

وی ادامه داد: ما در مقطع کنونی به شدت درگیر نبرد ترکیبی با دشمن هستیم، در میدان جنگ نظامی، جنگ امنیتی، جنگ نرم و برای مقابله با شبیه خون دشمن باید به گونه‌ای عمل کنیم که برای رهبری تولید قدرت نماییم.

فرمانده سپاه عاشورا با بیان اینکه همه‌ی ما می‌دانیم یکی از سرمایه‌های اساسی اقتدار ملی هر مملکت وجود رهبری با شخصیت، با صلابت، باتقوا، عالم و مجتهد است، عنوان کرد: شکر خدا که همه این فضایل در رهبر عالی مقام ما است و ما با افتخار در عرصه‌ی جهان ندا سر می‌دهیم که «سرباز سید علی خامنه‌ای» هستیم.

این آزاده دوران دفاع مقدس خاطرنشان ساخت: یکی دیگر از سرمایه‌های اساسی قدرت ملی هر مملکت که باعث تولید اقتدار و انسجام ملی می‌‌گردد، وحدت ملی است و شما به عنوان ذخایر انسانی می‌توانید سرحلقه‌ی این انسجام باشید.

کریمیان با بیان اینکه ما گذشته‌ی خود را هرگز فراموش نخواهیم کرد، افزود: ما هرگز امام شهیدان و آرمان ایشان را از یاد نخواهیم برد و همچنان با صدای بلند فریاد می‌زنیم به آرمان‌های بلند ایشان وفاداریم و سربازان و فداییان ولایت و انقلاب هستیم.

فرمانده سپاه عاشورا متدکر شد: اگر در یک مقطعی نشد جان خود را تقدیم کنیم و در اردوگاه‌های اسارت، دشمن را به خاک در بیاوریم امروز در همان مسیر و خط و مسلک ثابت قدم هستیم و از خدا می‌خواهیم مرگ ما را شهادت قرار دهد و ما را عاقبت بخیر کند.

وی اذعان داشت: ما پیام‌رسانان واقعه‌ی خون شهیدانمان هستیم و رسالت زینبی مکمل جهادی است که در نبرد با استکبار و یزیدیان زمان داشتیم.

سردار کریمیان گفت: آنها که رفتند کار حسینی کردند و آنها که ماندند باید کار زینبی کنند وگرنه یزدی‌اند و ما هرگز در آن جبهه قرار نخواهیم گرفت.

فرمانده سپاه عاشورا یادآور شد: در هر عرصه‌ای که دشمن آن را انتخاب کند علیه او مبارزه خواهیم کرد و به واسطه‌ی ایستادگی ما صحنه‌ی جنگ تنگ شده و دشمن در حال از دست دادن سیطره‌ی خود است.

این رزمنده سال‌های دفاع مقدس با اشاره به اینکه نسل چهارم شهدا در امتداد راه آزادگان گام برمی‌دارند، تاکید کرد: شهید «محسن حججی» حاصل صبر و استقامت آزادگان در شکنجه‌گاه‌های موصل است.

وی تصریح کرد: در یکی از دیدارهایی که با رزمندگان جبهه مقاومت اسلامی داشتم یکی از رزمندگان کشورهای اسلامی گفت من حاصل صدور انقلاب اسلامی ایران هستم.

سردار کریمیان بیان داشت: آزادگان سفیران هشت سال دفاع مقدس و پیام‌رسانان خون شهیدان هستند و در این محفل جمع شدیم تا با شهدا تجدید میثاق کنیم، قافله سالار شهیدان لشکر عاشورا آقا مهدی باکری درسی ابدی برای ما داد و آخرین جمله‌ی وصیتنامه او این است خدایا مرا پاکیزه بپذیر.

وی گفت: ما برای حفظ پاکیزگی و تداوم نفس نیاز به توکل، تلاش، توسل و خودسازی و وفاداری به آرمان‌های انقلاب اسلامی داریم و شعار «هیهات من الذله» شعار راهبردی و اساسی ما است و شما آزادگان در عمل در شکنجه‌گاه‌های بعثی این را ثابت کردید.
 
انتهای پیام/
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار