سرپرست شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان ایلام:

تبیین سیاست‌ دشمنان برای مردم، موجب شناخت چهره استکبار می‌شود

حجت‌الاسلام «علی چراغی‌پور» گفت: تبیین سیاست‌های مخالفان نظام به سرکردگی آمریکا برای مردم، نقشی مهم در کسب معرفت هرچه بیشتر در خصوص چهره ناپسند استکبار دارد و باید در این زمینه تلاش‌های بیشتری صورت بگیرد.
کد خبر: ۲۵۲۳۸۶
تاریخ انتشار: ۲۲ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۴:۱۰ - 13August 2017

تبیین سیاست‌ دشمنان برای مردم موجب شناخت چهره ناپسند استکبار می‌شودبه گزارش دفاع پرس از ایلام، حجت‌الاسلام «علی چراغی‌پور»، سرپرست شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان ایلام، در نشست هماهنگی و برنامه‌ریزی بزرگداشت سالروز فاجعه هشتم شهریور، اظهار داشت: شهیدان رجایی و باهنر، از شخصیت‌های ممتاز و ماندگار تاریخ انقلاب اسلامی به شمار می‌روند.

وی افزود: این دو شخصیت والامقام، به عنوان الگوی علم و تقوا در عرصه مسئولیت اجرایی کشور حضوری تأثیرگذار داشته‌اند.

چراغی پور ادامه داد: همواره باید یاد و خاطره و همچنین روش و منش شهیدان رجایی و باهنر مورد توجه قرار داشته باشد و بی‌تردید، تکریم و ارج نهادن به این شهیدان گران‌قدر، رسالت خطیر جامعه محسوب می‌شود.

وی با بیان اینکه در هشتم شهریور سال 1360 ملت ایران شاهد ترور ناجوانمردانه و به شهادت رساندن رئیس جمهور مکتبی و نخست وزیر مردمی توسط منافقان بودند، خاطرنشان کرد: این شهیدان والامقام، قربانی کینه مخالفان نظام نسبت به انقلاب اسلامی شده، اما برای همیشه تاریخ ماندگار شدند.

حجت‌الاسلام چراغی‌پور افزود: شهیدان رجایی و باهنر، الگوی دولت‌مردان شایسته، مکتبی و متعهد به شماره رفته و مسئولان باید خصوصیات اخلاقی و منش مدیریتی این شخصیت‌های وارسته و انقلابی را سرلوحه کار خود قرار دهند.

وی تصریح کرد: فاجعه هشتم شهریور سال 1360 تنها گوشه‌ای از اقدامات ضدانسانی مخالفان نظام نوپای ایران در ابتدای پیروزی انقلاب برای براندازی نظام بود که برای همیشه در تاریخ و اذهان ملت ثبت شد.

سرپرست شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی ایلام، با بیان اینکه امروز تعمیق شناخت و آگاهی بخشی به جامعه به ویژه نسل جوان درخصوص دشمنی دیرینه نظام سلطه با جمهوری اسلامی ضرورت دارد، گفت: تبیین سیاست‌های مخالفان نظام به سرکردگی آمریکا برای مردم، نقشی مهم در کسب معرفت هر چه بیشتر در خصوص چهره ناپسند استکبار داشته و باید در این زمینه تلاش‌های بیشتری صورت بگیرد.

وی تأکید کرد: در آستانه سی و ششمین سالگرد شهادت این دو شهید بزرگوار، ضرورت دارد تا با برگزاری مراسم باشکوه و شایسته، در شأن شهدا، برای زنده نگه داشتن عظمت آن‌ها تلاش کنیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار