فرهنگسرای رازی برگزار می‌کند؛

تجلیل از آزادگان هنرمند در همایش «پرستوهای مهاجر»

در آستانه سالروز ورود آزادگان به میهن از آزادگان هنرمند در فرهنگسرای رازی تجلیل می‌شود.
کد خبر: ۲۵۲۳۸۹
تاریخ انتشار: ۲۲ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۲:۳۳ - 13August 2017
تجلیل از آزادگان هنرمند در همایش «پرستوهای مهاجر»به گزارش گروه سایر رسانه های دفاع پرس، 26 مردادماه سالروز ورود آزادگان به کشورمان است. به همین مناسبت در همایش «پرستوهای مهاجر» از آزادگان هنرمند تجلیل می شود.
 
فرهنگسرای رازی این برنامه را با حضور آزادگان و خانواده‌های آنان و مسوولین بنیاد شهید برگزار می کند و ضمن تقدیر از مقام آزادگان نمایشگاهی از آثار آنان برپا خواهد شد.

بر اساس این گزارش آزادگان هنرمند در رشته‌های تجسمی و صنایع دستی و خانواده شهدای آزاده نیز در این برنامه حضور خواهند داشت.

روایت خاطرات دوران اسارت، پخش کلیپ مربوط به ورود اولین گروه آزادگان به میهن اسلامی، سخنرانی مسولان بنیاد شهید و مدیریت فرهنگی هنری منطقه و آیین تجلیل از آزادگان از جمله بخش‌های این همایش است.

هم چنین نمایشگاه عکس آزادگان، نمایشگاه کتاب از اثار آزادگان  و نمایشگاه اثار صنایع دستی آزادگان از دیگر بخش‌های این ویژه برنامه است.

همایش پرستوهای مهاجر با مشارکت موسسه فرهنگی پیام آزادگان و اداره بنیاد شهید و ایثارگران منطقه ۱۰ و ۱۱ سه شنبه ۲۴ مردادماه از ساعت ۱۸ تا ۲۰ به نشانی تهران، میدان قزوین، خیابان قزوین، خیابان شهید مرادی، فرهنگسرای رازی، سالن اجتماعات، برگزار می‌شود.

علاقه مندان می توانند برای کسب اطلاعات با تلفن ۵۵۴۲۳۳۵۳ تماس حاصل کنند.
 
منبع: روابط عمومی مدیریت فرهنگی هنری منطقه ۱۱
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار