مسئول ‌نمایندگی ولی فقیه در سپاه کربلای مازندران:

ترس باعث ذلیل شدن ملت در برابر دشمن می‌شود

مسئول ‌نمایندگی ولی فقیه در سپاه کربلای مازندران با اشاره به اینکه متاسفانه برخی در داخل قصد دارند ملت را از جنگ بترسانند، گفت: آنچه که ملت را در برابر دشمن ذلیل می‌کند، ترس است.
کد خبر: ۲۵۲۴۵۸
تاریخ انتشار: ۲۲ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۸:۴۳ - 13August 2017
آنچه که ملت را در برابر دشمن ذلیل می‌کند، ترس استبه گزارش دفاع پرس از ساری، حجت‌الاسلام «یدالله غلامی» مسئول ‌نمایندگی ولی فقیه در سپاه کربلای مازندران عصر امروز در مراسم تجلیل از خبرنگاران فعال حوزه سپاه و بسیج مازندران با تبریک روز خبرنگار‌ اظهار داشت: همه روزهای سال روزهای فعالیت اصحاب رسانه بوده و باید مقام این افراد ارج نهاده شود.

وی با بیان اینکه در اهمیت جایگاه خبرنگاری باید سابقه آن را به خلقت و آفرینش حضرت آدم و حوا جستجو کرد، افزود: خبرنگاری تیغ دو لبه‌ای بوده که در صورت فعالیت موثر می‌تواند خدمت به جامعه داشته باشد.

غلامی با اشاره به اینکه خبرنگاران در فعالیت حرفه‌ای خود باید خدا را در نظر داشته باشند، تصریح کرد: صداقت، امانت و تعهد در کارکرد یک خبرنگار خوب و ارزشمند نباید غفلت شود.

مسئول ‌نمایندگی ولی فقیه در سپاه کربلای مازندران با بیان اینکه خبرنگاری در ردیف شغل‌های پر خطر دنیا محسوب می‌شود، افزود: دولت‌ها نباید از خبرنگاران صرفا به عنوان ابزار استفاده کنند.

وی با اشاره به اینکه متاسفانه برخی در داخل قصد دارند ملت را از جنگ بترسانند، تصریح کرد: آنچه که ملت را در برابر دشمن ذلیل می‌کند، ترس است.

غلامی با بیان اینکه دشمن برای تهی‌سازی کشور از ابزار نظامی به دنبال ایجاد تخطئه در داخل است، افزود: سپاه برای حفظ نظام حتی تا پای جان، نامهربانی‌ها را می‌پذیرد.

مسئول ‌نمایندگی ولی فقیه در سپاه کربلای مازندران با اشاره به اینکه رسانه‌ها باید در ایجاد هوشیاری جامعه نقش‌آفرین باشند، تصریح کرد: رسانه‌های ارزشی و انقلابی در جامعه باید افزایش یابد.

انتهای پیام/
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار