«المان میرزا کوچک جنگلی» در محل شهادتش احداث می‌شود

فرماندار ماسال گفت: «المان میرزا کوچک جنگلی» در ارتفاعات «ماسال» در محل شهادت وی احداث می‌شود.
کد خبر: ۲۵۲۴۸۶
تاریخ انتشار: ۲۲ مرداد ۱۳۹۶ - ۲۱:۵۴ - 13August 2017
به گزارش گروه سایر رسانه‌های دفاع پرس، «محمود قاسم نژاد»، فرماندار «ماسال» عصر امروز در جلسه کمیته برنامه‌ریزی این شهرستان با اشاره به سفر اخیر استاندار گیلان  به شهرستان «ماسال» اظهار داشت: در این سفر علاوه بر تایید و تصویب «المان» مربوط به «میرزا کوچک جنگلی» که محل شهادت آن در ارتفاعات این شهرستان است اجرای آن را در آینده نزدیک با تخصیص اعتبارات ویژه عملی می‌شود.

فرماندار ماسال با بیان اینکه جایگاه راه اندازی المان مشهد میرزا، مناسب و طرح آن جامع و کامل است گفت: راه منتهی به مشهد میرزا از نظر توریستی و گردشگری یکی از راه‌های خوب است که لازم است جهت تسهیل در رفت و آمد آن اقدامات لازم انجام شود.

قاسم نژاد افزود: یکی از اقدامات مهم که در ییلاقات و مناطق گردشگری ماسال صورت گرفته موضوع پسماند و مدیریت زباله‌ها است که با مجوزی که از کمیته پسماند استان گیلان و شهرستان ماسال کسب شد این اقدام به نحو مطلوبی انجام شده و موجب رضایت مردم و گردشگران شده است.

نماینده عالی دولت در شهرستان ماسال افزود: در زمینه گردشگری 30 میلیون تومان اعتبار از محل ذخیره نفت و گاز به این موضوع تخصیص داده شد که علاوه بر آن اعتبار یک میلیارد تومان از سازمان مدیریت و برنامه ریزی به آن در نظر گرفته شد.

قاسم‌نژاد با اشاره به تسریع در بهره برداری سد لاستیک در سال 96  گفت: در توزیع اعتبار از سوی دولت و سازمان برنامه و بودجه الزاماتی برای اجرای طرح‌های هادی در شهرستان وجود دارد و 5 الی 8 درصد از اعتبارات این شهرستان به این موضوع اختصاص دارد.

فرماندار ماسال با اشاره به اینکه این شهرستان در بهمن 96 به‌عنوان شهر سبز معرفی شد تصریح کرد: شهرستان ماسال با پیگیری، نظارت و رسیدگی‌های لازم از نظر برخورداری از شاخص‌هایی مثل آب، گاز و راه نسبت به میانگین استانی دارای معدل بالاتری است.

وی با بیان اینکه اعتبار ابلاغ شده به شهر ماسال 16 میلیارد و 300 هزار تومان است افزود: رویکرد ما با توجه به مسائل اصلی شهرستان، نیازمندی‌ها و مطالبات اصلی آن است و همچنین استفاده از پتانسیل‌های این شهرستان در زمینه صنعت گردشگری و طبیعت‌گردی می‌تواند باعث پیشرفت شهر و تاثیرگذاری در سطح استان شود.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما
نظر شما
پربیننده ها