وصیت‌نامه شهید محمود رفیعی‌نجات/ از مردم می‌خواهم سنگر شهیدان را پر کنند

شهید رفیعی‌نجات در وصیت‌نامه خود آورده است: از تمام مردم حزب الله بوشهر می‌خواهم که رابطه خود را با سپاه و بسیج قطع نکنند و داوطلبانه به جبهه‌ها بروند و سنگرهای شهیدان را پر کنند زیرا بعد از جنگ با عراق نوبت جنگ با اسرائیل صهیونیسم است.
کد خبر: ۲۵۲۵۰۹
تاریخ انتشار: ۲۳ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۴۴ - 14August 2017

وصیت‌نامه شهید محمود رفیعی نجات / از مردم می‌خواهم سنگر شهیدان را پر کنندبه گزارش خبرنگار ساجد، شهید «محمود رفیعی‌نجات» سال 1337 در بوشهر دیده به جهان گشود. وی پس از اخذ مدرک کاردانی به استخدام صدا و سیمای بوشهر درآمد و با شروع حملات دشمن بعثی به مرزهای ایران اسلامی، به جبهه‌های نبرد حق علیه باطل شتافت و سرانجام در تاریخ 23 مرداد 1367 در جریان عملیات مرصاد به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

وصیت‌نامه شهید «محمود رفیعی نجات»

«و لا تحسبن الذین قتلو فی سبیل الله امواتا بل احیا عند ربهم یرزقون

با سلام و درود به رهبر کبیر انقلاب اسلامی و بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران امام خمینی و درود بر ملت شهید پرور ایران و مردم قهرمان بندر بوشهر.

سلام بر شما پدر و مادر عزیزم، امیدوارم که حالتان خوب و خوش و خرم باشید از شما پدر و مادر و خواهران و برادران عزیزم می‌خواهم اگر من شهید شدم و به آرزویم رسیدم برایم گریه نکنید و خوشحال باشید زیرا گریه و ناراحتی شما دشمن را خوشحال خواهد کرد و روح من آزرده خواهد شد.

از تمام خواهران و برادران شهیدپرور بوشهر می‌خواهم که امام امت، این امید دردمندان جهان را تنها نگذارند و برای طول عمر او دعا کنند و برای رزمندگان هم دعا کنند. دلم می‌خواهد در تشییع جنازه‌ام کسی برایم گریه نکند تا این ضد انقلابیون پی به واقعیت اسلام ببرند و با آغوش باز به اسلام برگردند. از منافقین می‌خواهم که با دیده باز به اسلام نگاه کنند، از تمام مردم حزب ا... بوشهر می‌خواهم که رابطه خود را با سپاه و بسیج قطع نکنند و داوطلبانه به جبهه‌ها بروند و سنگرهای شهیدان را پر کنند زیرا بعد از جنگ با عراق نوبت جنگ با اسرائیل صهیونیسم است.

پدر بزرگوارم باید مرا ببخشید چون سرپیچی من از فرمان شما زیاد بود و می‌بخشید چون راهی که رفته‌ام وقتی به آرزویم رسیدم آسوده و راحت باشید و پدر بزرگوارم از اینکه مرا به این سن رسانده‌اید متشکرم اجرتان با خدا.

مادر عزیزم از اینکه زحمت‌های فراوانی را برای من متحمل شده‌اید تشکر می‌کنم اجر شما هم با خدای توانا باشد. محل دفن با رضایت پدر و مادرم باشد. دیگر عرضی ندارم – خدمتگزار شما محمود رفیعی‌نجات. «خدایا خدایا تا انقلاب مهدی خمینی را نگه دار»

61/7/9»

انتهای پیام/ 181

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار