نجفی در گفت‌وگو با دفاع پرس تشریح کرد؛

ویژه‌برنامه‌های سالروز ورود آزادگان به میهن اسلامی در چهارمحال و بختیاری

مدیرکل بنیاد شهید چهارمحال و بختیاری جزئیات ویژه‌برنامه‌های سالروز ورود آزادگان به میهن اسلامی در این استان را تشریح کرد.
کد خبر: ۲۵۲۵۲۲
تاریخ انتشار: ۲۳ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۲۱ - 14August 2017
سالروز ورود آزادگان سرافراز به میهن اسلامی یادآور ایمان راسخ بزرگ مردانی است که در برابر همه ناجوانمردی های دشمنان ایستادند«فریبرز نجفی» مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان چهارمحال و بختیاری در گفت‌و‌گو با خبرنگار دفاع پرس در شهرکرد، اظهار داشت: 26 مردادماه مصادف با سالروز ورود آزادگان سرافراز به میهن اسلامی، یادآور ایمان راسخ بزرگ‌مردانی است که در برابر همه ناجوانمردی‌های دشمنان ایستادند و از شکنجه‌های مزدوران بعثی هراسی به خود راه ندادند.

وی افزود: فرزندان غیور ایران، همیشه سربلند، صبور و راضی به قضای الهی با سینه‏‌هایی فراخ‏‌تر از اقیانوس‌ها، از همه‏ جا و همه ‏کس بریده و به خدا پیوستند و عزتی ارزشمند را به جهانیان نمایاندند. راد مردانی که تمام هستی خویش را برای حفظ کیان انقلاب اسلامی و دفاع از اسلام، در طبق اخلاص نهادند و با تحمل سخت‌ترین شرایط و شدیدترین تنگناها و مضایق، از باورهای دینی و انقلابی خویش در وفاداری به انقلاب و آرمان‌های امام راحل دست برنداشتند و امروز نیز به عنوان پیشتازان حمایت از رهنمودهای رهبر معظم انقلاب، در تلاش برای ساختن ایرانی آبادتر و عزتمندتر، از هیچ کوششی فروگذار نیستند.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان چهارمحال و بختیاری گفت: به پاس غیرت و فداکاری این آزادگان همیشه سرافراز، ویژه‌برنامه‌هایی به شرح زیر در سطح استان برنامه‌ریزی و اجرا خواهد شد.

1- همایش تجلیل از همسران آزادگان - روز سه‌شنبه 24 مرداد ماه ساعت 10 صبح - مجتمع فرهنگی لاله شهرکرد

2- همایش تجلیل از آزادگان سرافراز شهرستان‌های «شهرکرد»، «فارسان»، «بن» و «اردل» به صورت متمرکز - روز چهارشنبه 25 مردادماه ساعت 10 صبح - مجتمع فرهنگی لاله شهرکرد

3- همایش تجلیل از آزادگان شهرستان‌های «لردگان» و «بروجن» - روز پنج‌شنبه 26 مردادماه - شهرستان‌های مربوطه

4- تجلیل از آزادگان شاغل در دستگاه‌های اجرایی استان توسط ادارات مربوطه

5- دیدار با خانواده شهدای ازاده و متوفی در سطح استان

6- هماهنگی با شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه استان جهت پرداختن به موضوع سال‌روز ورود آزادگان به کشور - روز جمعه 27 مردادماه - نماز جمعه

7- نصب بنرهای تبلیغاتی بزرگداشت این روز در سطح استان

8- برگزاری مسابقات فرهنگی ویژه آزادگان و خانواده آنان

انتهای پیام/
نظر شما
پربیننده ها