رئیس شورای عالی سیاسی یمن:

ملت یمن در آستانه پیروزی قرار دارند

صالح الصماد گفت: ما با کمی عزم و اراده، در آستانه پیروزی هستیم و این در حالی است که دشمن گمان می‌کند ملت یمن را به مرحله ناتوانی و ضعف رسانده و اکنون زمان ورود آمریکا و دخالتش در یمن است.
کد خبر: ۲۵۲۵۴۰
تاریخ انتشار: ۲۳ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۱۷ - 14August 2017
به گزارش گروه بین‌الملل دفاع پرس به نقل از المسیره، صالح الصماد رئیس شورای عالی سیاسی یمن گفت:‌ ملت یمن بر خلاف تصور ائتلاف متجاوز سعودی، در آستانه پیروزی قرار دارد.

وی طی سخنانی در مراسم فارغ‌التحصیلی گروهی از نیروهای مسلح این کشور که دوره آموزش‌های ویژه خود را سپری کرده و به‌زودی به جبهه‌های نبرد اعزام می‌شوند، افزود: ما با کمی عزم و اراده در آستانه پیروزی قرار داریم و این در حالی است که دشمن گمان می‌کند ملت یمن را به مرحله ناتوانی و ضعف رسانده و اکنون زمان ورود آمریکا و دخالتش در یمن است.

الصماد با اشاره به اینکه در روزهای آینده شاهد موضع‌گیری‌های مؤثر بر روند نبرد به‌ویژه در مرزها خواهیم بود، گفت: این مجموعه از نیروهای نظامی به منزله ستونی برای ورود به عمق عربستان و اعمال فشار بر دشمن سعودی خواهد بود.

رئیس شورای عالی سیاسی یمن با بیان اینکه ما با تجاوزی بی‌سابقه روبرو هستیم و مقاومتی بی‌سابقه نیز در برابر آن نشان دادیم، گفت: شما با مقاومتتان خواهید توانست یمن را آزاد کنید و به تجاوز دشمنی که همه حرمت‌ها را زیر پاگذاشت، پایان خواهید داد.

ارتش و کمیته‌های مردمی یمن طی هفته‌های اخیر پایگاه‌ها و مواضع نظامیان سعودی در مناطق مرزی عربستان در جیزان و نجران را هدف حملات توپخانه‌ای و موشکی سنگین خود قرار داده‌اند که در پی این حملات شماری از نظامیان سعودی کشته و یا زخمی شد‌ه‌اند.

رژیم سعودی در قالب ائتلاف خود از سه سال پیش جنگی همه‌جانبه علیه یمن را به راه انداخت که تاکنون به کشته شدن بیش از 8 هزار نفر و زخمی شدن هزاران یمنی دیگر، انهدام ساختار زیربنایی این کشور، آوارگی میلیون‌ها نفر و شیوع بیماری‌های واگیردار و قحطی در این کشور منجر شده است.

انتهای پیام/ 411
نظر شما
پربیننده ها