رونمایی از مستند «ابوایست» جدیدترین محصول مرکز مستند سوره

همزمان با مراسم بزرگداشت استاد مجید انتظامی که در تالار سوره حوزه هنری برگزار می‌شود، از جدیدترین محصول مرکز مستند سوره با عنوان مستند «ابوایست» ـ نگاهی به زندگی استاد مجید انتظامی ـ نیز رونمایی می‌شود.
کد خبر: ۲۵۲۵۵۷
تاریخ انتشار: ۲۳ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۱:۲۷ - 14August 2017
رونمایی از مستند «ابوایست» جدیدترین محصول مرکز مستند سوره
به گزارش گروه فرهنگ و هنر دفاع پرس، مراسم بزرگداشت استاد مجید انتظامی با حضور هنرمندان، سینماگران، مدیران فرهنگی و اهالی رسانه سه شنبه 24 مرداد در تالار سوره حوزه هنری برگزار می‌شود.

بر پایه این خبر، در این مراسم از فیلم مستند «ابوایست» با نگاهی به زندگی و آثار این هنرمند که توسط مرکز مستند سوره تولید شده برای نخستین بار رونمایی می‌شود.

این مراسم به منظور پاسداشت کارنامه درخشان و غنی استاد انتظامی و حضور و جایگاه تاثیرگذار ایشان در عرصه موسیقی سینما بویژه، سینمای انقلاب و دفاع مقدس طراحی شده است.

به گزارش دفاع پرس، مجید انتظامی یکی از تاثیرگذارترین آهنگسازان حال حاضر کشور است که نزدیک به ۱۰۰ موسیقی فیلم و حدود ۱۰ موسیقی صحنه‌ای نوشته است، موسیقی فیلم‌های آژانس شیشه‌ای، روز واقعه، از کرخه تا راین، ترن، دوئل، سردار جنگل، عقاب‌ها، مریم مقدس، کانی مانگا، بوی پیراهن یوسف و ده‌ها فیلم سینمایی دیگر، همچنین  موسیقی سریال‌هایی مانند تنهاترین سردار، مردان آنجلس، شیخ بهایی و کلاه پهلوی، از جمله آثار اوست.

مراسم بزرگداشت انتظامی عصر فردا سه شنبه ساعت 18 در تالار سوره حوزه هنری برگزار می‌شود.
 
انتهای پیام/ 112
نظر شما
پربیننده ها