دل‌نوشته نویسنده «آن بیست و سه نفر» برای شهید محسن حججی

نویسنده کتاب «آن بیست و سه نفر» دل‌نوشته‌ای را خطاب به شهید محسن حججی نوشت.
کد خبر: ۲۵۲۵۵۸
تاریخ انتشار: ۲۳ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۱:۲۶ - 14August 2017
دل‌نوشته نویسنده «آن بیست و سه نفر» برای شهید محسن حججیبه گزارش گروه سایر رسانه های دفاع پرس، احمد یوسف‌زاده نویسنده کتاب «آن بیست و سه نفر» دل‌نوشته‌ای را خطاب به محسن حججی شهید مظلوم مدافع حرم نوشته که در ذیل می‌آید:

محسن جان! می‌دانم در آن لحظه که دشمن سیلی بر گوش‌ات می‌زند و لوله تفنگش را به سمت قلبت نشانه می‌رود، تمام زندگی و روزهای خوشش از جلو چشمت عبور می‌کند و امیدت از بازگشت به همه آن روزهای خوش ناامید می‌شود، دل به معبود ابدی می‌سپاری و سکوت می‌کنی تا صفیر گلوله دشت را پر کند و سینه‌ات به تیرهای مکرر دوخته بشود یا منتظر می‌مانی تا تیزی خنجر دشمن را در گودی قتلگاه بر گردنت احساس کنی.

کم پیدا می‌شوند مردانی که هیبت مرگ دلشان را در آن لحظه‌های دهشت بار نلرزاند. تو شیر شجاع نجف آباد از آن مردانی که جبروت مرگ را فقط با نگاهت به بازی گرفتی.

محسن جان عزیز من، از مرد چه می‌ماند جز مردانگی و شجاعت؟ این میراث گرانبها را تو نه تنها برای همشهریانت که برای همه ایرانیان و جهانیان به یادگار گذاشته‌ای.

محسن ای ستبر سینه‌ی استوار من، به غروب خونرنگ پشت سرت سوگند،به غبار برخواسته از رزم دلیرانه‌ات سوگند که نس‌لهای آینده از آبشخور مردانگی‌ات جرعه نوش خواهند شد و هرگز اجازه نخواهند داد وطن عزیزمان کنام پلنگان و شیران یا حتی شغالان داعش شود.

ممنون که ما را و فرزندت را سرفراز کردی. ممنون که جهاد مردانه مدافعان حرم را به اسارتی زینبی و سپس به شهادتی حسینی تکمیل کردی. اینک باش در صف مردان بزرگی که نامشان به آب هفت دریا از صفحه پایداری این بوم کهن شسته نخواهد شد. باش تا روزی که در صور بدمند و تو بسوی معبودت بشتابی و مزد تحمل آن لحظه های پر خون و خنجر را بگیری.
 
منبع: تسنیم
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار