سرلشکر ایزدی در جمع خبرنگاران:

پاسخ جبهه مقاومت پاکسازی تمامی مناطق از لوث وجود داعش است

سرلشکر ایزدی گفت: پاسخگویی رزمندگان اسلام در منطقه مطابق با راهبردی است که اتخاذ شده و آن پاکسازی تمامی مناطق از لوث عواملی است که نشان داده‌اند بویی از اسلام و انسانیت نبرده‌اند.
کد خبر: ۲۵۲۵۸۶
تاریخ انتشار: ۲۳ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۲:۵۶ - 14August 2017
پاسخ جبهه مقاومت پاکسازی تمامی مناطق از لوث وجود داعش استبه گزارش خبرنگار دفاعی امنیتی دفاع پرس، سردار سرلشکر پاسدار «مصطفی ایزدی» در حاشیه مراسم گرامیداشت شهید مدافع حرم «محسن حججی» در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در مقابله با داعش مهمترین کار این است که در این صحنه‌ها بتوانیم ابتکار عمل را در دست داشته باشیم و با ابتکار عمل، عواملی که دست پرورده استکبار جهانی هستند به طور مشخص آمریکا و انگلیس که پشت سر این‌ها هستند از صحنه منطقه پاک شوند.
 
وی ادامه داد: پاسخگویی رزمندگان اسلام در منطقه مطابق با راهبردی است که اتخاذ شده و آن پاک کردن تمامی مناطق از لوث عواملی است که نشان داده‌اند بویی از اسلام و انسانیت نبرده‌اند.
 
سرلشکر ایزدی گفت: عقب نشینی آمریکا از برخی مناطق در عراق به این دلیل است که محاسبه کردند و دیدند با پیشروی رزمندگان اسلام در عراق و سوریه نمی‌توانند بمانند و ماندنشان ارزشی ندارد؛ لذا در مذاکرات با روس‌ها به این نتیجه رسیدند که این منطقه را تخلیه کنند.
 
انتهای پیام/ 231
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار