سردار پاکپور در جمع خانواده‌های شهدای مدافع حرم عنوان کرد؛

افزایش تقاضای رزمندگان برای حضور در سوریه پس از شهادت حججی

فرمانده نیروی زمینی سپاه گفت: پس از شهادت مدافع حرم «محسن حججی» تقاضای مردم و رزمندگان نیروهای مسلح برای حضور در سوریه افزایش یافته است.
کد خبر: ۲۵۲۵۹۰
تاریخ انتشار: ۲۳ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۳:۰۷ - 14August 2017
افزایش تقاضای رزمندگان برای حضور در سوریه پس از شهادت حججی
به گزارش خبرنگار دفاعی امنیتی دفاع پرس، سردار «محمد پاکپور» فرمانده نیروی زمینی سپاه در جمع خانواده‌های شهدای مدافع حرم اظهار داشت: بعد از شهادت حججی و همرزمانش فضایی به وجود آمده که هر جا حضور پیدا می‌کنیم، مردم و رزمندگان دور ما حلقه می‌زنند و از ما می‌خواهند که برای انتقام گرفتن خون شهدا به جبهه‌ها اعزام شوند.
 
وی افزود: اما وضعیت به گونه‌ای است که بنده در حال حاضر حتی پاسخگوی تقاضای نیروهای خودم در نزسا نمی‌توانم باشم.
 
فرمانده نیروی زمینی سپاه خطاب به خانواده‌های شهدای مدافع حرم گفت: نگران نباشید چرا که همچون فرزندان شما، افراد زیادی در سپاه پاسداران هستند که برای گرفتن انتقام خون شهدا آماده‌اند.
 
سردار پاکپور تاکید کرد: من و نیروهایم و دیگر یگان‌های سپاه پاسداران آماده‌ هستیم و انتقام خون شهدا را می‌گیریم. لزومی ندارد که از نحوه انتقام سخن بگوییم اما انتقام ما محقق می‌شود.
 
وی بیان کرد: مگر زمانی که برادران ما در میرجاوه به شهادت رسیدند، انتقام آنان را نگرفتیم و چه انتقامی بالاتر از اینکه جلیل قنبرزهی و تیمش را منهدم کردیم و گروهک تروریستی فرقان را از بین بردیم.
 
فرمانده نزسا خاطرنشان کرد: سرویس اطلاعاتی عربستان سعودی هنوز نتوانسته کسی را جایگزین قنبرزهی کند.
 
سردار پاکپور در ادامه گفت: ما در شرایطی وارد عراق و سوریه شدیم که تروریست‌ها به خطوط قرمز ما رسیده و این کار را برای ما دشوار کرده بود، اما به هر حال ما با درخواست دولت‌های عراق و سوریه به جهت کمک وارد این کشورها شدیم و توانستیم با انجام فعالیت‌های مستشاری پیشروی کنیم و در دفاع از حریم اهل بیت توفیق یابیم.
 
فرمانده نیروی زمینی سپاه عنوان کرد: تکفیری‌ها به نیابت از عربستان سعودی وارد عراق شدند، در مقطعی از سامرا عبور کردند و به دروازه‌های بغداد رسیدند و اگر در آن مقاطع حساس کمک‌های مستشاری صورت نمی‌گرفت، بدون شک چیزی از کربلا و نجف، حرم اهل بیت (ع) و شیعه باقی نمی‌ماند. با حمایت‌های مستشاری صورت گرفته بسیاری از مناطق آزاد شد که آخرین آن آزادسازی موصل بود و در سوریه نیز حلب را آزاد کردیم. برای آزادسازی حلب شهدای زیادی دادیم، اما با کسب پیروزی در حلب کمر تروریست‌ها و پشتیبانان آمریکایی‌شان را شکستیم.
 
وی عنوان کرد: تکفیری‌ها شیعه و سنی نمی‌شناسند و هر کسی که مخالفشان باشد را به طرز وحشیانه‌ای از بین می‌برند.
 
سردار پاکپور بیان کرد: تمامی پیروزی‌ها در جبهه مقاومت به واسطه رشادت‌ها و تلاش‌های شهدای بزرگی چون علیپورها، حججی‌ها، عظیمی‌ها و خیل دیگر شهدا به دست آمده است. این عزیزان جنگیدند و نگذاشتند حریم اهل بیت بدست نااهلان بیافتد.

وی با طرح این سوال که اگر ما وارد عرصه نبرد با دشمن نمی‌شدیم و فقط نظاره‌گر وقایع بودیم در چنین منطقه متلاطم و ناامنی چه وضعیتی پیدا می‌کردیم؟ گفت: قطعا امنیتی که امروز در کشور وجود دارد به واسطه عمل به فرامین رهبری و حضور مستشاری در منطقه به دست آمده است.
 
سردار پاکپور با اشاره به طرح‌های توطئه آمیز دشمنان و سرویس‌های اطلاعاتی سعودی برای ناامن کردن مرزهای غربی، شمال غربی و جنوب شرقی کشور گفت: در مقاطعی با این افراد در عمق چندین کیلومتری کشور می‌جنگیدیم، اما با سلسله عملیات‌هایی که انجام دادیم امروز دشمنان از بیرون مرزها فقط اقدام به تیراندازی به سمت پاسگاه‌های ما می‌کنند و می خواهند از این طریق تلفاتی را وارد کنند.
 
وی افزود: امروز عرصه جهاد و دفاع جمهوری اسلامی از مرزهای کشور فراتر رفته است، و میدان‌های جهادی و عملیاتی ما تا خارج از مرزها توسعه پیدا کرده است.
 
انتهای پیام/ 221
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار