فرمانده سپاه فجر فارس:

تسهیلات صنایع تبدیلی با نرخ 10 درصد به کارآفرینان استان فارس ارائه می‌شود

فرمانده سپاه فجر استان فارس گفت: سپاه فجر فارس در راستای حمایت از کارآفرینان تسهیلات اقتصاد مقاومتی را با نرخ سود 10 درصد و بازپرداخت 60 ماهه به طرح‌های ایجاد و توسعه صنایع تبدیلی ارائه می‌کند.
کد خبر: ۲۵۲۶۰۴
تاریخ انتشار: ۲۳ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۴:۱۹ - 14August 2017
ضروریت رونق اقتصادی و اشتغالزایی، تقویت و توسعه بخش های تحقیقاتی و صنایع کشور استبه گزارش دفاع پرس از شیراز به‌ نقل از روابط‌عمومی سپاه فجر استان فارس، سردار «سید هاشم غیاثی» فرمانده سپاه فجر استان فارس به‌همراه روسای سازمان‌های بسیج مهندسین و بسیج کارگری این استان از شرکت صنعتی و تولیدی افزار کیمیای فارس بازدید کرد.

سردار غیاثی در حاشیه این بازدید با بیان اینکه تقویت و توسعه صنایع فارس راه حل دست‌یابی به رونق اقتصادی و اشتغالزایی در استان است، گفت: حمایت از کارآفرینان و صنایع بزرگ در راستای ایجاد و توسعه اشتغال در فارس یکی از مسائل مهمی است که باید مورد توجه مسئولان استان قرار بگیرد.

وی با تاکید بر اهمیت تقویت و توسعه بخش‌های تحقیقاتی و طراحی در صنایع کشور خاطرنشان کرد: کارآفرینی مبتنی بر دانش و ارتقاء توانمندی ماشین‌آلات مورد استفاده در کارگاه‌ها و کارخانه‌ها بر اساس تکنولوژی روز عامل اصلی توسعه اشتغال و افزایش امنیت شغلی کارگران است.

فرمانده سپاه فجر با اشاره به اهمیت نقش مدیران صنایع و کارخانجات در ثبات شغلی کارگران، گفت: سیاست‌گذاری‌ها و تعیین خط مشی صحیح یک موضوع تخصصی و از وظایف اصلی مدیر واحد تولیدی که پیش نیاز اصلی آن توانایی تحلیل شرایط بازار در زمان حاضر و آینده است.

وی با بیان اینکه تولید محصولات با کیفیت و دارای قابلیت رقابت با محصولات خارجی همواره مورد توجه مدیران قرار داشته باشد، گفت: نکته مهم برای تحقق اهداف یک مجموعه اقتصادی علاوه بر سیاست‌گذاری صحیح مدیران مسئله آموزش تخصصی نیروی انسانی است.

سردار غیاثی با بیان اینکه واحدهای اقتصادی در مفهوم اقتصاد مقاومتی مبتنی و متکی بر توان داخلی و نیروی انسانی متخصص بومی هستند، گفت: پیوند دانشگاه و صنعت راهبرد رونق تولید و اشتغال در کشور است و مدیران صنایع و کارخانجات برای دستیابی به موفقیت باید با دانشگاه‌ها و مراکز علمی کشور تعامل تعریف شده داشته باشند.

وی با بیان اینکه دارا بودن مدیران دلسوز، دانش آموخته و آینده‌نگر یکی از وجوه مشترک واحدهای اقتصادی موفق در دنیاست، گفت: توجه به دو مولفه مهم مدیریت انقلابی و کار جهادی در واحدهای تولیدی منشا و مبنای پیشرفت و توسعه اقتصادی کشور در شرایط فعلی است.

فرمانده سپاه فجر با تاکید بر اهمیت لزوم همراهی نظام بانکی کشور با صنایع بزرگ، کارخانجات و واحدهای تولیدی کوچک، گفت: سپاه فجر فارس در راستای تحقق سیاست‌های اقتصاد مقاومتی، حمایت از کارآفرینان و توسعه اشتغال تسهیلات اقتصاد مقاومتی را با نرخ سود 10 درصد و بازپرداخت 60 ماهه به طرح‌های ایجاد و توسعه صنایع تبدیلی ارائه می‌کند.

سردار غیاثی با بیان اینکه متقاضیان دریافت این تسهیلات باید به بسیج سازندگی در نواحی بسیج سراسر فارس مراجعه کنند، گفت: این تسهیلات بر اساس قطب‌های تعیین شده برای شهرستان‌ها به طرح‌هایی نظیر اسانس‌گیری، روغن‌گیری، بسته‌بندی، صنایع دستی و ... ارائه می‌شود.

انتهای پیام/
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار