توسط مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس کهگیلویه و بویراحمد صورت گرفت؛

تشریح ویژه‌برنامه‌های هفته دفاع مقدس در استان کهگیلویه و بویراحمد

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان کهگیلویه و بویراحمد در نخستین نشست هماهنگی بزرگداشت هفته دفاع مقدس در این استان، ویژه‌برنامه‌های هفته دفاع مقدس در استان کهگیلویه و بویراحمد را تشریح کرد.
کد خبر: ۲۵۲۶۱۱
تاریخ انتشار: ۲۳ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۶:۲۶ - 14August 2017
نخستین نشست هماهنگی بزرگداشت هفته دفاع مقدس در یاسوج برگزار شد به گزارش خبرنگار دفاع پرس از یاسوج، نخستین نشست هماهنگی بزرگداشت هفته دفاع مقدس با حضور معاون سیاسی و امنیتی استاندار کهگیلویه و بویراحمد، مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان و مدیران و نمایندگان دستگاه‌های عضو ستاد، ظهر امروز (دوشنبه) در استانداری کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد.

سرهنگ «اميرعباس آسمند» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان کهگیلویه و بویراحمد در این نشست، ضمن گرامی‌داشت 26 مردادماه سالروز ورود آزادگان به کشور، به برنامه‌های پیش‌بینی شده در هفته دفاع مقدس امسال اشاره کرد و اظهار داشت: هدف از اجرای ویژه برنامه‌های هفته دفاع مقدس، حفظ و بقای نظام است.

وی با بیان اینکه، دفاع مقدس معادلات منطقه را برهم زد، افزود: انتقال دستاوردها و ارزش‌های دفاع مقدس به نسل جوان که با جنگ آشنایی ندارند، از مهم‌ترین اهداف اجرای برنامه‌های هفته دفاع مقدس است.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به شروع هفته دفاع مقدس از 31 شهریورماه، گفت: اهداف، کاربردها و سیاست‌های کاری در این هفته وجود دارد که از همین ابتدا باید به این سیاست‌ها توجه داشته باشیم تا سازمان‌ها و دستگاه‌هایی که وظایفی به عهده آن‌ها گذاشته شده است، وظیفه خود را به خوبی انجام دهند.

سرهنگ آسمند بیان کرد: رژه و نمایش اقتدار نیروهای مسلح، حضور پرشور کارکنان ادارات، سازمان‌ها و نهادها در نماز جمعه و برگزاری همایش پیاده‌روی خانوادگی، از مهم‌ترین برنامه‌های پیش‌بینی شده در هفته دفاع مقدس است.

وی با بیان اینکه دومین روز از هفته دفاع مقدس مصادف با بازگشایی مدارس است، ابراز کرد: در این روز، زنگ مقاومت به صورت نمادین در یکی از مدارس به صدا درمی‌آید و همچنین از فرهنگیان ایثارگر با حضور اعضای ستاد بزرگداشت دفاع مقدس تجلیل خواهد شد.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان کهگیلویه و بویراحمد، تجلیل از سربازان نمونه و نیروهای مسلح یگان‌ها، تجلیل از نخبگان دانشجویی بسیجی و رونمایی از دستاوردهای نظامی دفاعی نیروهای مسلح را از دیگر برنامه‌های هفته دفاع مقدس نام برد.

سرهنگ آسمند با اشاره به نقش برجسته روحانیت در دوران دفاع مقدس، عنوان کرد: پیشنهاد می‌شود همایشی در این زمینه در هفته دفاع مقدس برگزار شود.

وی با بیان اینکه چهارمین روز از هفته دفاع مقدس با عنوان «اقتصاد مقاومتی، خودباوری و پشتیبانی مردم» نام‌گذاری شده است، گفت: بازاریان و اصناف، نقش به‌سزایی در دفاع مقدس داشتند و نیاز است همایشی با موضوع همدلی و همبستگی و برای تبیین نقش پشتیبانی بازاریان و اصناف و تهدیدات و تحریم‌ها در دفاع مقدس در این روز برگزار شود.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان کهگیلویه و بویراحمد از برگزاری همایش پیشکسوتان و رزمندگان دفاع مقدس در این استان خبر داد و ابراز داشت: تاکنون دو جلسه در این راستا برگزار شده است.

سرهنگ آسمند، اجرای نمایش خیابانی، برگزاری نمایشگاه خوشنویسی، فضاسازی محیطی شهرهای استان متناسب با هفته دفاع مقدس، دعوت از پیشکسوتان دفاع مقدس جهت برگزاری میزگرد تلویزیونی و تجلیل از کارکنان ایثارگر ادارات به ویژه اداره جهاد کشاورزی را از دیگر برنامه‌های هفته دفاع مقدس عنوان کرد.

وی خواستار همکاری همه دستگاه‌ها جهت برگزاری برنامه‌های هفته دفاع مقدس شد و گفت: نخستین کار تشکیل ستادهای شهرستانی بزرگداشت هفته دفاع مقدس است که لازم است استانداری در این خصوص با فرمانداری‌ها مکاتبه کند.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان کهگیلویه و بویراحمد افزود: حدود 29 ویژه برنامه مختلف جهت برگزاری در هفته دفاع مقدس به ادارات، سازمان‌ها و نهادهای مختلف استان پیشنهاد شده است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار