در جلسه شورای راهبردی زنان ایثارگر استان آذربایجان غربی مطرح شد؛

برگزاری اجلاسیه زنان شهیده و ویژه‌برنامه تجلیل از زنان ایثارگر

در جلسه شورای راهبردی زنان ایثارگر در استان آذربایجان غربی، هماهنگی‌های لازم جهت برگزاری برنامه ویژه زنان ایثارگر در هفته دفاع مقدس و اجلاسیه زنان شهیده در آبان ماه صورت گرفت.
کد خبر: ۲۵۲۶۱۶
تاریخ انتشار: ۲۴ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۸:۵۹ - 15August 2017

برگزاری اجلاسیه زنان شهیده و ویژه‌ برنامه تجلیل از زنان ایثارگربه گزارش خبرنگار دفاع پرس از آذربایجان غربی، جلسه شورای راهبردی زنان ایثارگر استان آذربایجان غربی دیروز در محل استانداری برگزار شد.

مریم مجتهدزاده رئیس سازمان نشر آثار و ارزش‌های مشارکت زنان در دفاع مقدس، مسئول بسیج خواهران، نمایندگان حوزه زنان و خانواده ادارات کل آموزش و پرورش، وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، نماینده صدا و سیما، بنیاد شهید و امور ایثارگران، سازمان تبلیغات اسلامی و تعدای از زنان فرهیخته و ایثارگر استان آذربایجان غربی در این مراسم حضور یافتند.

در این جلسه هر یک از نمایندگان نهادها و ارگان‌ها مسائل و برنامه‌های پیش رو در حوزه زنان را مطرح کردند و همچنین هماهنگی‌های لازم جهت برگزاری برنامه ویژه زنان ایثارگر در هفته دفاع مقدس و اجلاسیه زنان شهیده استان آذربایجان غربی در آبان ماه صورت گرفت.

مجتهدزاده رئیس سازمان نشر آثار و ارزش‌های مشارکت زنان در دفاع مقدس در این مراسم ضمن تشریح وظایف و ماموریت‌های این سازمان گفت: خواستار همبستگی با دیگر ارگان‌ها هستیم تا به اهداف سازمانی خودمان که معرفی زن اسلامی و تشریح حضور زنان در دفاع مقدس است، دست یابیم.

وی افزود: بهره مندی از ظرفیت‌های تخصصی و مردمی استان به منظور نشر ارزش‌های مشارکت زنان در دفاع مقدس توصیه می‌شود.

رئیس سازمان نشر آثار و ارزش‌های مشارکت زنان در دفاع مقدس با اشاره به رهنمودهای مقام معظم رهبری، مبنی بر جلوگیری گنجینه‌های دوران دفاع مقدس، به ویژه در زمینه مشارکت زنان، ثبت وقایع این دوران را در ترویج فرهنگ دفاع مقدس برای نسل آینده ضروری خواند.

مجتهدزاده با اشاره به وجود روحیه انقلابی در جوانان نسل امروز، گفت: شیوه رفتاری همسران شهدای مدافع حرم به ویژه شهید «محسن حججی» ستودنی است.

وی در پایان سخنان خود ابراز امیدواری کرد که تمام دستگاه‌های دولتی و سازمان‌های مردم نهاد با همراهی صاحبنظران و اندیشمندان علوم انسانی در استان شهیدپرور آذربایجان غربی نسبت به ثبت و ضبط خاطرات و انجام پژوهش‌های لازم، بتوانند حق تلاش‌های مبارزاتی و جهادگرانه را ادا کنند.

انتهای پیام/ 131

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار