دلنوشته جانشین ستاد امر به معروف مازندران برای شهید «حججی»؛

شرمنده دست‌های بسته و سرهای بریده‌ایم

جانشین ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان مازندران به مناسبت شهادت مظلومانه شهید «محسن حججی» دلنوشته‌ای را تقدیم کرد.
کد خبر: ۲۵۲۶۲۰
تاریخ انتشار: ۲۳ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۶:۴۰ - 14August 2017
شرمنده دستهای بسته و سرهای بریده ایمبه گزارش دفاع پرس از مازندران به نقل از ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان مازندران، در پی خبر شهادت شهید مدافع حرم «محسن حججی» که در نبرد با تکفیری‌ها در مرز سوریه و عراق به دست تروریست‌ها اسیر و به شهادت رسید «حمید نیک‌نژاد» جانشین ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان مازندران دلنوشته‌ای را برای این شهید والامقام به رشته تحریر درآورده است که در ادامه می‌خوانید.

قصه پرغصه اسارت آل‌الله با عبور از هزارتوی تاریخ، به عصر و زمانی رسیده است که تفکر تأسف‌بار یزیدی را همچنان بر تارک فلسفه و فرهنگ خویش دارد.

تو گویی جهل دِهشت‌برانگیز قریش، خیره‌سری و حماقت نهروانیان، مکر و حیله اموی و حیرانی و سرگردانی کوفیان، یک‌جا در انبوهی از جهل و فرومایگان عصر حاضر جلوه کرده است.

تکفیری‌های ملعون، آئینه مجسم شمر و سنان و خولی در جاهلیت جدید و همچون کفتاران تشنه خون در امتداد زشتی و پلشتی جولان می‌دهند و محسن مظلوم ما تندیس استقامت در سرزمین شام بلا و دیوار به دیوار خاطرات اسرای کربلا و تفسیر «کل یوم عاشورا و کل ارض کربلا» شده است و فریاد «هل من ناصر» خورشید بی‌غروب کربلا از ورای قرن‌ها، مردان عاشورایی را به استقامت بر مدار عشق و ایثار فرا می‌خواند.

حال مائیم و تقدیری که هر لحظه روح و جان ما را بسوی مغناطیس عشق به حسین (علیه‌السلام) می‌کشاند، همانی که نام و یاد او، کعبه آمال همه احرار و آزادگان در طول تاریخ است و خیمه‌های بر افراشته عاشورایی، تفسیر ایستادگی ملتی است که قریب به چهار دهه علم عزت و افتخار حسینی را بر دوش می‌کشد.

درود و سلام ما بر محسن و یارانش که همچون یک خاطره سبز از کرانه‌های گمنامی و بی‌نشانی گذشتند و کسی جز قاصدک‌های بی‌قرار بر مظلومیتشان گواهی نداد.

درود و سلام ما بر یارانمان، همانانی که دنیا با همه دارائی‌هایش در مقابل اراده آهنین آنان احساس فقر می‌کرد و صیاد هزار نیرنگ هرگز قادر به صید آنها نبود.

درود بر آنان و بر روزی را که از مادر زاده شدند و روزی را که مرگ سرخ را عاشقانه در آغوش گرفتند و بر روزی را که سرافرازانه در پیشگاه حضرت حق برانگیخته خواهند شد و ما بازماندگان در آن‌سوی خاطرات، شرمنده دست‌های بسته و سرهای بریده‌ایم و داغ فراقشان را تا لحظه دیدار با خود خواهیم داشت.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها