امیر فولادی:

پرداختن به آمادگی جسمانی یکی از اولویت‌های ارتش است

رئیس اداره تربیت بدنی ارتش گفت: همه کارکنان ارتش در سراسر کشور طی سه روز در هفته یک ساعت را به ورزش اختصاص می‌دهند چرا که پرداختن به آمادگی جسمانی و تربیت جسم یکی از اولویت‌های ارتش جمهوری اسلامی ایران است.
کد خبر: ۲۵۲۶۲۱
تاریخ انتشار: ۲۳ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۵:۲۰ - 14August 2017
به گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع پرس، امیر سرتیپ دوم «جمشید فولادی» رئیس اداره تربیت بدنی ارتش با حضور در ستاد فرماندهی قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیا (ص) در ورزش صبحگاهی این قرارگاه شرکت و از اماکن ورزشی این قرارگاه بازدید کرد.

امیر فولادی در حاشیه مراسم صبحگاه این قرارگاه اظهار کرد: همه کارکنان ارتش در سراسر کشور طی سه روز در هفته یک ساعت را به ورزش اختصاص می‌دهند چرا که پرداختن به آمادگی جسمانی و تربیت جسم یکی از اولویت‌های ارتش جمهوری اسلامی ایران است.

وی گفت: ورزش در ارتش با رویکرد کلی ورزش همگانی و ورزش حرفه‌ای پیگیری می‌شود و ما علاوه بر رشته‌های مورد نیاز ارتش مانند تیراندازی، شنا، جودو، دفاع شخصی و... در رشته‌های دیگر در بعد قهرمانی فعالیت می‌کنیم.

رئیس اداره تربیت بدنی ارتش در پایان افزود: به یاری خداوند فعالیت‌های ورزشی بسیار خوبی هم در ورزش همگانی و هم در ورزش قهرمانی در قرارگاه پدافند هوایی انجام می‌شود.
 
انتهای پیام/ 221
نظر شما
پربیننده ها