معاون استاندار کهگیلویه و بویراحمد:

استمرار نظام در گرو نشر ارزش‌های انقلابی و اسلامی است

«فتاح محمدی» با بیان اینکه فرهنگ دفاع مقدس نظام ما را بیمه کرد، گفت: استمرار نظام در گرو نشر ارزش‌های انقلابی و اسلامی است.
کد خبر: ۲۵۲۶۲۸
تاریخ انتشار: ۲۳ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۶:۳۷ - 14August 2017
استمرار نظام در گرو نشر ارزش‌های انقلابی و اسلامی است

به گزارش خبرنگار دفاع پرس از یاسوج، «فتاح محمدی» معاون سیاسی و امنیتی استاندار کهگیلویه و بویراحمد، ظهر امروز (دوشنبه) در نشست هماهنگی بزرگداشت هفته دفاع مقدس که در استانداری کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد، با بیان اینکه آزمون و امتحان جنگ در دوران دفاع مقدس سال‌ها نظام ما را واکسینه کرد، اظهار داشت: امروز اگر می‌بینیم دشمنان ما برای استفاده از گزینه نظامی شک و تردید دارند به خاطر آن آزمون بزرگ است که آینده نظام را در برابر تهدیدهای سخت بیمه کرد.

وی افزود: در برگزاری برنامه‌ها و مراسمات هفته دفاع مقدس، چندین هدف دنبال می‌شود که حفظ آثار و دستاوردهای دوران دفاع مقدس از مهم‌ترین این اهداف است.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه دومین هدف مراسمات هفته دفاع مقدس ترویج، گسترش و نشر آن آثار و دستاوردها است، گفت: فرهنگ دفاع مقدس در قالب فرهنگ ایثار و شهادت، می‌تواند نظام ما را بیمه کرده و در این شرایط بحرانی، هویت‌بخشی کاملی برای نظام داشته باشد.

محمدی با تأکید بر اینکه نتیجه این دو عامل بقا و استمرار نظام است، ابراز کرد: استمرار نظام در گرو استفاده و نشر ارزش‌های انقلابی و اسلامی است.

وی خواهان برگزاری مطلوب برنامه‌های هفته دفاع مقدس امسال شد و گفت: سه میزگرد برای بررسی سه مقطع مهم جنگ با حضور پیشکسوتان و صاحبنظران حوزه دفاع مقدس در شبکه استانی دنا برگزار شود.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار کهگیلویه و بویراحمد افزود: شرایط قبل از شروع جنگ در ایران، عراق و جهان، دوران دفاع مقدس و دستاوردها، پیامدها و بازخوردهای جنگ در این میزگردها مورد بررسی قرار گرفته و تبیین شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها