مقدسی مطرح کرد؛

حمايت فراكسيون دفاع مجلس از گزينه پيشنهادی وزارت دفاع/ تاكيد امير حاتمی بر افزايش كميت و كيفيت محصولات دفاعی

سخنگوی فراکسیون دفاع و اقتدار ملی مجلس از حمایت اعضای این فراکسیون از امیر حاتمی گزینه پیشنهادی وزارت دفاع خبر داد.
کد خبر: ۲۵۲۶۳۳
تاریخ انتشار: ۲۳ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۵:۵۱ - 14August 2017
حمايت همه‌جانبه و قاطع فراكسيون دفاع مجلس از گزينه پيشنهادی وزارت دفاع/ تاكيد امير حاتمی بر افزايش كميت و كيفيت محصولات دفاعیبه گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع پرس، «سيدمهدی مقدسی» سخنگوی فراكسيون دفاع و اقتدار ملی مجلس با اشاره به نشست‌ امير سرتيپ حاتمی وزير پيشنهادی دفاع ‌با اعضای فراكسيون دفاع مجلس اظهار داشت: گزينه پيشنهادی دفاع در جلسه ‌از مصوبه قاطع مجلس برای مقابله با اقدامات ماجراجويانه و تروريستی آمريكا در منطقه تقدير و تشكر كرد و گفت مصوبه مجلس نشان داد هماهنگی و يكپارچگی خوبی در نظام جمهوری اسلامی ايران ‌برای مقابله با اقدامات ماجراجويانه آمريكا وجود دارد.

وی با بيان اينكه امير حاتمی از اقدام قاطع نمايندگان مجلس به عنوان ‌عصاره ملت ‌تقدير كرد، افزود: وی دفاع و امنيت در جمهوری اسلامی ايران را بر مبنای مردم‌ پايه دانست كه نشان از عمق استراتژيک آن دارد.

مقدسی با بيان اينكه وزير پيشنهادی وزارت دفاع‌ با اشاره به سوابقش در نيروهای مسلح، تمام تلاشش را كمک به تامين ‌نيازهای كاركنان نيروهای مسلح اعلام كرد، ادامه داد: ‌امير سرتيپ حاتمی اعلام كرد در مدت فعاليت در ستاد كل نيروهای مسلح شناخت مناسبی از خواسته‌های نيروهای مسلح به دست آورده ‌و در وزارت دفاع تلاش بر اجرايی كردن اين درخواست‌ها داشته‌اند و ‌در چهار سال گذشته توانسته‌اند رضايت نيروهای مسلح در تامين تجهيزات دفاعی و افزايش كميت و كيفيت محصولات به دست بياورند و ان‌شاءالله اين روند كه در دوره وزارت سردار دهقان وجود داشت را با قدرت بيشتری ادامه خواهند داد.

سخنگوی فراكسيون دفاع و اقتدار ملی مجلس با اشاره به تدوين برنامه چهار ساله دوم وزارت دفاع ‌ادامه داد: امير حاتمی اعلام كرد در ‌اين برنامه‌ كه با دريافت نظرات سرلشكر باقری رياست محترم ستاد كل نيروهای مسلح و ساير فرماندهان نيروهای مسلح اخذ شده و تمام نيازهای دفاعی برای تقويت بنيه دفاعی لحاظ  شده و برنامه‌ای جامع و كامل برای رفع درخواست‌های نيروهای مسلح است.

مقدسی ادامه داد: وزير پيشنهادی دفاع در اين جلسه ‌يكی از اولويت‌های وزارت دفاع در چهار سال آينده را ارتقاء معيشت كاركنان نيروهای مسلح به ويژه بازنشستگان اعلام كرد و گفت تقويت صندوق‌های بازنشستگی نيروهای مسلح به عنوان اولويت در دستور كار وزارت دفاع قرار گرفته است.

سخنگوی فراكسيون دفاع و اقتدار ملی مجلس كاهش تولی‌گری وزارت دفاع در امور اقتصادی، توجه به بخش بهداشت و درمان كاركنان نيروهای مسلح، خدمات‌رسانی به مناطق محروم و عملياتی، جانبازان و معسرين، ارائه خدمات ارزشمند و بلندمدت‌ به كاركنان نيروهای مسلح در طرح حكمت و سازمان اتكا و... را از ديگر اولويت‌های وزير پيشنهادی دفاع ‌بيان كرد.‌

مقدسی تصريح كرد: در اين نشست اعضای فراكسيون دفاع و اقتدار ملی مجلس، حمايت همه‌جانبه خود را از برنامه‌های تقويت صنعت دفاعي اعلام كردند و تلاش برای تقويت بنيه دفاعی، صنایع موشكی، توسعه سواحل مكران، ساماندهی مشكلات معيشتی كاركنان و بازنشستگان نيروهای مسلح و... را از وزير پيشنهادی دفاع خواستار شدند.

وی اضافه كرد: اعضای فراكسيون دفاع مجلس همچنين از دستاوردهای ارزشمند صنعت دفاعی برای تقويت بنيه دفاعی  و پشتيبانی از نيروهای مسلح در طول ‌ساليان گذشته به ويژه در دوره وزارت سردار دهقان تقدير كردند.

مقدسی يادآو‌ر شد: نمايندگان عضو فراكسيون دفاع مجلس همچنین با اشاره به فعاليت‌های ارزشمند امير حاتمی در ستاد كل نيروهای مسلح، حمايت همه‌جانبه و قاطع خود را از گزينه پيشنهادی وزارت دفاع اعلام كردند.

انتهای پیام/ 211
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار