جان دادن اولین کودک فلسطینی در غزه بر اثر آلودگی آب دریا/ رژیم صهیونیستی آب‌های سواحل غزه را مسموم کرده است

کودک پنج ساله فلسطینی ساکن محله زیتون در شرق شهر غزه بامداد روز شنبه 12 آگوست در نتیجه نفوذ نوعی باکتری به مغزش جان خود را از دست داد.
کد خبر: ۲۵۲۶۳۵
تاریخ انتشار: ۲۳ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۵:۵۷ - 14August 2017
به گزارش گروه بین‌الملل دفاع پرس،‌ مرکز حقوق بشری «میزان» اعلام کرد که «محمد احمد سالم سایس» کودک پنج ساله فلسطینی ساکن محله زیتون در شرق شهر غزه بامداد روز شنبه 12 آگوست (21 مردادماه) در نتیجه نفوذ نوعی باکتری به مغزش جان خود را از دست داد.
 
بر اساس گزارش مرکز اطلاع رسانی فلسطین، این حادثه یک روز پس از آن اتفاق افتاد که وی همراه خانواده‌اش در سواحل شیخ عجلین دریای مدیترانه در غرب شهر غزه به شنا پرداخت.

نتیجه آزمایش‌های پزشکی و سی‌تی‌ اسکن انجام شده بر روی این کودک فلسطینی نشان داد که وی به خاطر شنا در ساحل غزه در معرض ویروسی ناشناخته که به مغز نفوذ می‌کند و باعث مسمومیت می‌شود، قرار گرفته است.

اما در نهایت داروهای تجویز شده موجب بهبود وضعیت او نشد و اقدامات لازم هم برای انتقال او به خارج برای درمان انجام نشد تا در نهایت این کودک فلسطینی جان خود را از دست داد.

مرکز حقوق بشر میزان تاکید کرد که تداوم بحران‌های نوار غزه و در رأس آنها بحران برق و آثار و تبعات آن مانند آلودگی آب دریا عواقب و پیامدهای ناگواری برای ساکنان این باریکه داشته و زندگی آنان را در معرض خطرات جدی قرار داده است.
 
انتهای پیام/ 411
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار