سردار رادان عنوان کرد؛

وجود خانواده شهدا انگیزه‌ای است برای ایجاد امنیت کشور

رئيس مركز مطالعات راهبردی ناجا گفت: همه ما مديون شهدا و خانواده‌های معظم آنها هستيم و انگيزه و توان خود در راستای ايجاد امنيت و آبادانی كشور را از وجود پاک و سبز خانواده‌های شهيدان دريافت می‌کنيم.
کد خبر: ۲۵۲۶۴۹
تاریخ انتشار: ۲۳ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۷:۴۵ - 14August 2017
انگيزه و توان خود در راستای ايجاد امنيت کشور را از وجود پاک خانواده‌ شهدا دريافت می‌کنيمبه گزارش دفاع پرس از اصفهان و به نقل از پايگاه خبری پليس، سردار «احمدرضا رادان» در مراسم يادواره سردار شهيد «علی‌اكبر زارع‌مجرد» فرمانده گردان شهدا در جمع مسئولان، خانواده‌های شهدا و جمعی از همرزمان وی که در مسجد فاطميه كاشان برگزار شد، اظهار داشت: شهيدان به دين اسلام پايبند بودند و به وعده‌های الهی در دنيا و آخرت ايمان كامل داشتند.

وی شهدا را جزو سرمايه‌های گران‌بهای اسلام و انقلاب دانست و ادامه داد: تكريم خانواده‌های معظم شهيدان و ادامه راه آنان بالاترين عبادت است.

اين مقام ارشد انتظامی افزود: همه ما مديون شهدا و خانواده‌های معظم آنها هستيم و انگيزه و توان خود در راستای ايجاد امنيت و آبادانی كشور را از وجود پاک و سبز خانواده‌های شهيدان دريافت می‌کنيم.

سردار رادان تكريم خانواده‌های شهيدان گرانقدر اين مرز و بوم را وظيفه دينی، ارزشی و انسانی دانست و اظهار داشت: مهم‌ترين پيام شهدا حمايت از ولايت فقيه بوده و آرامش و احساس امنيتی كه امروز بر كشور ما حكم‌فرما است ثمره خون پاک شهيدان است.

رئيس مركز مطالعات راهبردی ناجا در پايان ضمن ديدار با خانواده سردار شهيد «علی‌اكبر زارع‌مجرد» خاطرنشان كرد: ارج نهادن به جايگاه والای شهيدان و ادامه راه آنان از وظايف تک‌تک مردم است كه اميدواريم اين مسير همواره ادامه يابد.
 
انتهای پیام/
نظر شما
پربیننده ها