مستندسازی، نشر و تبیین دستاوردهای دفاع مقدس در استان ایلام

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان ایلام و اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان، تفاهم‌نامه همکاری در زمینه مستندسازی، نشر و تبیین دستاوردهای دفاع مقدس، امضا کردند.
کد خبر: ۲۵۲۶۸۳
تاریخ انتشار: ۲۴ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۹:۵۰ - 15August 2017
امضا تفاهم نامه همکاری بین  شورای هماهنگی و تبلیغات اسلامی استان ، با اداره کل حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس استان ایلام
به گزارش دفاع پرس از ایلام، مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان ایلام و سرپرست شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان، امروز (سه‌شنبه) در محل ساختمان شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان ایلام تفاهم‌نامه همکاری امضا کردند.

سرهنگ «محمدرضا شرفبیانی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان ایلام در این جلسه اظهار داشت: یکی از مهم‌ترین مأموریت‌های بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس، حفاظت و بهره‌برداری از آثار و ارزش‌های دفاع مقدس و ثبت حماسه‌های جاودانه امت اسلام و آثار آن در مسائل فرهنگی، سیاسی، اجتماعی، اقتصادی و نظامی و نیز جلوگیری از تحریف و یا به فراموشی سپرده شدن میراث گران‌بهای خون پاک ایثارگران اسلام و دستاوردهای دفاع‌مقدس است.

وی با اشاره به اینکه با امضای این تفاهم‌نامه همکاری، این دو نهاد فرهنگی وارد فاز جدیدی از همگاری خواهند شد، گفت: تسریع در فرایند برگزاری یادواره‌ها و مناسبت‌های ملی و استانی است.

سرهنگ «محمدرضا شرفبیانی» در ادامه بر لزوم بهره‌مندی از توانمندی‌های شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی و جلب مشارکت دیگر دستگاه‌ها، برای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و انتقال این فرهنگ به نسل آینده تأکید کرد.

وی افزود: شورای هماهنگی نیز می‌تواند از ظرفیت‌های موجود در مرکز فرهنگی دفاع مقدس، برای آشنایی بیشتر نسل جوان با فرهنگ ایثار و شهادت استفاده کند.

همچنین در این جلسه، حجت‌الاسلام علی چراغی‌پور سرپرست شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان ایلام نیز ضمن قدردانی از حضور مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس استان، اظهار داشت: از تمامی ظرفیت‌های موجود در هر 2 نهاد برای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت بهره لازم را خواهیم برد.

خاطرنشان می‌شود، این تفاهم‌نامه در راستای مستندسازی و نشر و تبیین دستاوردهای دفاع مقدس به امضا رسید.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار