مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس استان قزوین خبر داد؛

میزبانی شهرک مهرگان قزوین از پیکرهای مطهر شهدای گمنام

هم‌زمان با ایام شهادت جوادالائمه (ع) پیکر مطهر دو شهید گمنام دفاع مقدس در ناحیه شهری مهرگان شهر محمدیه استان قزوین تشییع و تدفین می‌شود.
کد خبر: ۲۵۲۷۴۷
تاریخ انتشار: ۲۴ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۲:۳۳ - 15August 2017
میزبانی شهرک مهرگان قزوین از پیکرهای شهدای گمنامسرهنگ پاسدار «مهدی طاهرخانی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان قزوین در گفت‌وگو با خبرنگار دفاع پرس در قزوین اظهار داشت: با توجه به درخواست‌های مکرر مردم و مسئولین شهرک مهرگان قزوین، هم‌زمان با سالروز شهادت امام محمد تقی (علیه‌السلام) پیکرهای مطهر دو شهید گمنام دفاع مقدس در بوستان بزرگ بهشت این شهر تدفین خواهند شد.

وی افزود: این دو شهید والامقام با هویت گمنام و با مشخصات 17 ساله از جزیره مجنون که در جریان عملیات خیبر به شهادت رسیده است و 23 ساله از منطقه شرق دجله که در جریان عملیات بدر به فیض شهادت نائل آمده است می‌باشند.

طاهرخانی تصریح کرد: مراسم استقبال از پیکرهای شهدا روز دوشنبه 30 مردادماه از ساعت 19 در ورودی شهرک مهرگان، چهارراه شهدای گمنام طی مراسمی با تشریفات نظامی و ادای احترام مسئولین و مردم شهرک مهرگان وارد این شهر خواهند شد.

این مسئول بیان داشت: مراسم شب وداع با این شهدای گمنام روز دوشنبه بعد از نماز مغرب در مسجد نبی اکرم (ص) ناحیه شهری مهرگان برگزار خواهد شد.

وی تأکید کرد: مراسم تشییع پیکرهای مطهر شهدای گمنام هم‌زمان با شهادت حضرت جوادالائمه (ع) سه‌شنبه 31 مرداد، ساعت 18 از مقابل مسجد نبی اکرم (ص) ناحیه شهری مهرگان شهر محمدیه به سمت بوستان بهشت این شهرک برگزار و طی مراسمی در بوستان بهشت تدفین خواهند شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار