جشنواره ادبی «رقص سقوط» با موضوع هجو تروریسم و آل‌سعود برگزار می‌شود

جشنواره ادبی «رقص سقوط» با محوریت اشعار طنز در قالب‌های مختلف شعری با موضوعات هجو آل‌سعود، تروریسم و جریان‌های مرتجع منطقه در اصفهان برگزار می‌شود.
کد خبر: ۲۵۲۷۵۸
تاریخ انتشار: ۲۴ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۳:۱۲ - 15August 2017
جشنوارده ادبی به گزارش دفاع پرس از اصفهان، «سید ابراهیم حسینی» مدیر ویژه‌برنامه‌های شهری سازمان فرهنگی تفریحی شهرداری اصفهان درباره برگزاری جشنواره ادبی «رقص سقوط» اظهار داشت: این جشنواره با محوریت اشعار طنز از سوی مدیریت ویژه ‌برنامه‌های شهری سازمان فرهنگی تفریحی شهرداری اصفهان برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه این جشنواره با همکاری مرکز آفرینش‌های ادبی قلمستان برگزار می‌شود، گفت: علاقه‌مندان می‌توانند با ارسال اشعار خود در موضوعات هجو آل‌سعود، تروریسم و جریان‌های مرتجع منطقه در قالب طنز در این جشنواره شرکت کنند.

مدیر ویژه‌برنامه‌های شهری سازمان فرهنگی تفریحی شهرداری اصفهان با اشاره به داوری جشنواره «رقص سقوط» تصریح کرد: سعید بیابانکی، اسماعیل امینی و ناصر فیض از چهره‌های سرشناس و مطرح در حوزه ادبیات و طنز هستند که به‌ عنوان داوران این جشنواره انتخاب و معرفی شدند.

وی با تاکید بر اینکه شرکت‌کنندگان محدودیتی در سرودن شعر در قالب‌های مختلف شعری ندارند، ادامه داد: داوران جشنواره تمامی سروده‌هایی که در قالب‌های مختلف شعری است را بررسی کرده و هیچ محدودیتی در این زمینه وجود ندارد.

حسینی با بیان اینکه اختتامیه این جشنواره 16 و 17 شهریورماه برگزار می‌شود، خاطرنشان کرد: مهلت ارسال آثار به جشنواره «رقص سقوط» تا 30 مردادماه بوده و علاقه‌مندان می‌توانند آثار خود را از طریق ایمیل جشنواره به نشانی raghsesoghoot@gmail.com و یا کانال تلگرام @raghsesoghoot ارسال کنند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها