مدیرعامل شرکت توزیع برق استان سمنان:

آزادگان سرافراز نمونه‌های بی‌بدیل از صبر و ایثار و مقاومت هستند

مدیرعامل شرکت توزیع برق استان سمنان در مراسم تقدیر از آزاده سرافراز شرکت توزیع برق استان گفت: آزادگان سرافراز میهن اسلامی، نمونه‌های بی‌بدیل و الگوهای بارز صبر و ایثار و مقاومت هستند.
کد خبر: ۲۵۲۷۷۵
تاریخ انتشار: ۲۴ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۵:۱۸ - 15August 2017

آزادگان سرافراز نمونه هایی بی بدیل از صبر و ایثار و مقاومت هستندبه گزارش خبرنگار دفاع پرس از سمنان، «سید محمد موسوی‌زاده» مدیرعامل شرکت توزیع برق استان سمنان در مراسم تقدیر از آزاده سرافراز شرکت توزیع برق استان سمنان ضمن تقدیر از جانفشانی و فداکاری آزادگان در طول دوران اسارت، اظهار داشت: آزادگان سرافراز میهن اسلامی، نمونه‌های بی‌بدیل و الگوهای بارز صبر و ایثار و مقاومت هستند.

وی با اشاره به اینکه عزت، افتخار و عظمت ایران اسلامی، مرهون ایثارگری ایثارگران، به ویژه آزادگان قهرمان است گفت: این عزیزان با ایمان راسخ خود در برابر همه سختی‌ها و فشارهای جسمی و روحی دشمنان ایستادگی کرده و پرچم جمهوری اسلامی ایران را حفظ و استوار نمودند.

موسوی‌زاده اظهار داشت: 26 مردادماه، یادآور بازگشت غرورآفرینانی است که حماسه به یادماندنی و جاودان از خود به یادگار گذاشته و با الهام از مکتب انسان‌ساز اسلام، توانستند دوران دشوار اسارت را پشت سرنهاده و شکوه و مقاومت و سرافرازی را بر صحیفه درخشان ایران اسلامی ثبت کنند.

انتهای پیام/ 

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار