مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس:

هنرمندان فارس برای شهید حججی تصویرگری می‌کنند

طراحان و نقاشان شیرازی به منظور ترسیم چهره شهید «محسن حججی» دست به بوم و رنگ شدند.
کد خبر: ۲۵۲۷۹۱
تاریخ انتشار: ۲۴ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۶:۰۳ - 15August 2017
هنرمندان فارس برای شهید حججی تصویرگری می کنندبه گزارش دفاع پرس از شیراز به نقل از روابظ عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس، دبیر شورای فرهنگ عمومی استان فارس گفت: هنرمندان عرصه هنرهای تجسمی شیراز به افتخار ایثار و فداکاری شهید مدافع حرم «محسن حججی» به مدت یک هفته در کافه کتاب اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان فارس، چهره این شهید حوزه فرهنگ و ادبیات را نقش می‌زنند.
 
بهزاد مریدی افزود: این شهید حوزه فرهنگ و ادبیات در ترویج و تبلیغ کتاب فعال بود و در مدرسه‌ها به تبلیغ کتاب می‌پرداخت و از زمره پیشگامان معرفی کتاب در کشور محسوب شده است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان فارس گفت: این شهید مدافع حرم که این روز‌ها شهادت مظلومانه‌اش تیتر رسانه‌های داخلی و خارجی است، پیش از حضور در جبهه نبرد با تروریست‌های تکفیری، مدتی به کار کتاب‌فروشی و فعالیت در عرصه نشر همت گماشته بود.
 
شهید حججی پیش از سفر به سوریه با حضور در اردوهای جهادی علاوه بر مبارزه با نفس، خودسازی و تهذیب روح خویش، نقشی ارزنده و فراموش‌ ناشدنی در تقویت و گسترش ادبیات انقلاب اسلامی و دفاع مقدس ایفا کرده است.
 
حججی یکی از نیروهای لشکر زرهی 8 نجف اشرف و از نیروهای فعال موسسه شهید احمد کاظمی بود.
 
داعش تصاویری از اسارت و به شهادت رساندن این جوان غیور ایرانی منتشر کرد که صلابت و آرامش نگاه او در کنار هراس و اضطراب تروریست تکفیری، تحسین همگان را برانگیخت و این موضوع سوژه طراحان و گرافیست‌ها شد.
 
انتهای پیام/
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار