سردار اشتری:

اعتماد مردم به پلیس در سیستان و بلوچستان رشد بسیار خوبی داشته است

فرمانده نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران گفت: امروز اعتماد مردم به پلیس در استان سیستان و بلوچستان رشد بسیار خوبی داشته و در برخورد با اشرار، قاچاقچیان، کشف سلاح و مهمات و کنترل اتباع بیگانه اقدامات بسیار خوب و شایسته‌ای صورت گرفته است.
کد خبر: ۲۵۲۷۹۲
تاریخ انتشار: ۲۴ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۵:۱۰ - 15August 2017
اعتماد مردم به پلیس در سیستان و بلوچستان رشد بسیار خوبی داشته است
به گزارش گروه اجتماعی دفاع پرس، سردار «حسین اشتری» فرمانده نیروی انتظامی در آیین تکریم و معارفه فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان اظهار داشت: خدا را شاکرم که امروز توفیق حضور در استان سیستان و بلوچستان و در جمع شما همکارانی که صادقانه به صورت شبانه روزی خدمت می‌کنید و جان خود را برای امنیت کشور و استان در طبق اخلاص گذاشته‌اید، یافته‌ام.

وی افزود: اگر به دهه‌های گذشته در این استان برگردیم متوجه می‌شویم که چه زحماتی کشیده شده و بحمدالله امروز یکی از امن‌ترین استان‌های کشور، استان سیستان و بلوچستان است و از نظر شاخص‌های امنیتی که به صورت شبانه روزی رصد می‌شوند در وضعیت مطلوب و خوبی قرار داریم.

فرمانده نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران با بیان اینکه امنیت خوب امروز را مدیون شهدای عزیز و هدایت‌های مقام معظم رهبری هستیم، بیان داشت: همکاری خوب بین همه دستگاه‌های نظامی، انتظامی، امنیتی و قضائی و روحیه مردم مدارانه مسئولان استان باعث ایجاد این امنیت و آرامش و در کنار این امر مهم، توسعه و پیشرفت استان را رقم زده است.

اشتری بالاترین سرمایه امروز برای ایران اسلامی را مشارکت مردم دانست و تصریح کرد: امروز بالاترین سرمایه برای پیاده شدن اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران مشارکت مردم است و بالاترین سرمایه برای نیروی انتظامی اعتماد مردم می‌باشد و جایی که مردم مشارکت داشته باشند مشکلات نیروی انتظامی کاهش و سرعت انجام ماموریت‌ها افزایش می‌یابد.

این مقام ارشد انتظامی گفت: نیروی انتظامی به تعبیر فرمانده معظم کل قوا با رافت و مهربانی، عدالت و عطوفت باید اقتدار هم داشته باشد و اقتدار به این معناست که تمام کارها و ماموریت‌ها بر اساس شرع و قانون اسلام برای رسیدن به امنیت و آسایش مردم انجام شود.

فرمانده نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران افزود: ما افتخار می‌کنیم که خدمتگزار مردم شریف ایران هستیم و شیعه و سنی برای ما فرق نمی‌کند و این رویکرد اجتماعی محور و برخورد مناسب با مردم عزیز، همیشه سر لوحه کار ما بوده است.

اشتری در بخش دیگری از سخنان خود گفت: امروز توجه و اولویت ما تقویت فرماندهی انتظامی و مرزبانی در استان سیستان و بلوچستان است و اگر از نظر نیروی انسانی و ساختار سازمانی و تجهیزات دچار کمبود هستیم باید در حد وسع و توان و با تلاش جهادی وظایف خود را انجام دهیم.

این مقام ارشد انتظامی در ادامه خاطرنشان کرد: استان سیستان و بلوچستان به خاطر موقعیت استراتژیک آن برای ما حساسیت خاصی دارد و برای انتخاب فرمانده جدید استان وقت و دقت زیادی را به خرج داده‌ایم تا بتوانیم امنیت ایجاد شده را ارتقاء ببخشیم.

وی اظهار داشت: بنده از زحمات سردار «رحیمی» که در این استان به مدت سه سال خدمت کردند، تشکر می‌کنم و ایشان با سعی و تلاش شبانه روزی تمام ماموریت‌های سازمان را در استان به خوبی اجرا کرد.

فرمانده ناجا بیان داشت: فرمانده سابق استان از تمام ظرفیت‌های موجود در استان بهره برد و با تعامل خوبی که با اعضای شورای تامین و علمای اهل سنت و تشیع و مردم داشت، توانست جامعه محوری را در استان عملیاتی و اجرایی کند.

اشتری تصریح کرد: امروز اعتماد مردم به پلیس در استان رشد بسیار خوبی داشته و در برخورد با اشرار، قاچاقچیان، کشف سلاح و مهمات و کنترل اتباع بیگانه اقدامات بسیار خوب و شایسته‌ای توسط این سردار سرافراز انجام شده است.

وی افزود: با بررسی‌هایی که انجام دادیم سردار «قنبری» را به عنوان فرمانده جدید استان انتخاب و معرفی کردیم که ایشان هم فرمانده‌ای بسیار لایق، ولایی و خدمتگزار با روحیه جهادی هستند.
 
فرمانده نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران در بخش پایانی سخنان خود خاطرنشان کرد: فرمانده جدید استان سیستان و بلوچستان در شهرهای مختلف مرزی غرب کشور خدمت کرده و با موضوعات امنیتی شهرهای مرزی آشنایی کامل دارد و با ظرفیت و توانایی که ایشان دارند و با تعامل و همکاری و کمک مسئولان محترم استان شاهد موفقیت وی در استان سیستان و بلوچستان خواهیم بود.
 
انتهای پیام/ 241
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار