نماینده ولی‌فقیه در آذربایجان غربی:

حفظ و نشر آثار دفاع مقدس سبب حفظ تفکر ایرانی ـ اسلامی می‌شود

نماینده ولی‌فقیه در آذربایجان غربی گفت: حفظ و نشر آثار دفاع مقدس سبب حفظ تفکر ایرانی ـ اسلامی می‌شود و اگر گامی در این مسیر برداشته نشود این آثار و ارزش‌ها از بین خواهند رفت.
کد خبر: ۲۵۲۷۹۶
تاریخ انتشار: ۲۴ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۵:۴۰ - 15August 2017
به گزارش خبرنگار دفاع پرس از ارومیه، حجت‌الاسلام‌ «سید مهدی قریشی» ظهر امروز در دیدار با سردار سرتیپ بسیجی «بهمن کارگر» رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس که در دفتر نماینده ولی‌فقیه در آذربایجان غربی برگزار شد، اظهار داشت: این استان موقعیت ویژه‌ای در منطقه دارد و در همه حال باب شهادت بر روی رزمندگان انقلاب و نظام جمهوری اسلامی ایران گشوده است.

وی تصریح کرد: هم‌مرز بودن آذربایجان غربی با سه کشور ترکیه، جمهوری آذربایجان و عراق یک مزیت برای استان باید باشد که متأسفانه این گونه نیست و استان یک منطقه امنیتی به شمار می‌رود، از این رو سرمایه‌گذاری به شکل مناسب از سوی سرمایه‌گذاران داخلی و خارحی به خوبی صورت نمی‌گیرد که در نهایت سبب کاهش سطح معیشت و رفاه زندگی مردم می‌شود.

نماینده ولی‌فقیه در آذربایجان غربی گفت: درآمد سرانه آذربایجان غربی 60 درصد میانگین کشوری است که این موضوع نیز از سوی دیگر بر معیشت مردم اثر نامطلوبی می‌گذارد و این موضوع در حالی است که آذربایجان غربی بیش از 900 کیلومتر مرز زمینی مشترم با سه کشور دارد که از این مهم استفاده خوبی نشده است.
 
 حفظ و نشر آثار دفاع مقدس سبب حفظ تفکر ایرانی ـ اسلامی می‌شود

وی تأکید کرد: علی‌رغم این میزان مرز مشترک استان با کشورهای عراق، ترکیه و جمهوری آذربایجان آزادراه مناسبی در سطح جهانی نداربم و مشکلات در بخش آموزش و پرورش و بهداشت و درمان در ردیف‌های آخر کشوری هستیم که متعاقبا سبب کاهش سطح مباحث فرهنگی در میان عموم مردم استان می‌شود، بنابراین مسئولان باید نگاه ویژه‌ای برای برطرف کردن مشکلات استان داشته باشند.

قریشی یادآور شد: مردم آذربایجان غربی در مباحث فرهنگی بسیار تأثیرپذیر هستند و تنها ضعف در مورد زیرساخت‌های فرهنگی است و تا زمانی که روحیه ایثار و شهادت‌طلبی میان مردم جاری باشد می‌توانیم استان را از مشکلات حفظ کنیم که اگر این مهم فراموش شود به استان ضربه وارد می‌شود و برای افزایش این روحیه باید مسئولان کشوری نهایت تلاش خود را به کار گیرند و آذربایجان غربی ظرفیت‌های بسیاری برای استفاده دارد.

وی بیان کرد: حفظ و نشر آثار دفاع مقدس سبب حفظ تفکر ایرانی ـ اسلامی می‌شود و اگر گامی در این مسیر برداشته نشود این آثار و ارزش‌ها از بین خواهند رفت.
 
حفظ و نشر آثار دفاع مقدس سبب حفظ تفکر ایرانی ـ اسلامی می‌شود
 
انتهای پیام/
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار