مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس کهگیلویه و بویراحمد:

انتقال فرهنگ ایثار و شهادت باید توسط پیشکسوتان دفاع مقدس صورت بگیرد

سرهنگ «اميرعباس آسمند» با بیان اینکه فرهنگ ایثار و شهادت توانست انقلاب ما از هرگونه دست درازی دشمنان محافظت کند، گفت: انتقال این فرهنگ باید توسط پیشکسوتان عرصه جهاد و شهادت صورت گیرد، سینه این عزیزان پر از خاطرات دوران دفاع مقدس است که باید ثبت و ضبط شده و انتقال پیدا کند.
کد خبر: ۲۵۲۸۰۱
تاریخ انتشار: ۲۴ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۸:۴۲ - 15August 2017
مکان برگزاری همایش پیشکسوتان دفاع مقدس در یاسوج مشخص شد

به گزارش خبرنگار دفاع پرس از یاسوج، دومین نشست هماهنگی همایش پیشکسوتان دفاع مقدس استان کهگیلویه و بویراحمد، امروز (سه‌شنبه) در  محل دفتر مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان برگزار شد.

سرهنگ «اميرعباس آسمند» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان کهگیلویه و بویراحمد در این نشست، با بیان اینکه فرهنگ ایثار و شهادت توانست انقلاب ما از هرگونه دست درازی دشمنان محافظت کند، اظهار داشت: انتقال این فرهنگ باید توسط پیشکسوتان عرصه جهاد و شهادت صورت گیرد، سینه این عزیزان پر از خاطرات دوران دفاع مقدس است که باید ثبت و ضبط  شده و انتقال پیدا کند.

وی افزود: هدف و مأموریت اصلی اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس کهگیلویه و بویراحمد، حفظ، ترویج و انتقال فرهنگ ایثار و شهادت به نسل جوان است.

سرهنگ آسمند ضمن تقدیر و تشکر از مدعوین، به مرور و  بازبینی مصوبات جلسه اول پرداخته و از همه اعضا درخواست کرد که جهت هرچه بهتر برگزار شدن همایش پیشکسوتان دفاع مقدس استان به بحث و تبادل نظر بپردازند.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: برای تجلیل از پشکسوتان جهاد و شهادت و ثبت و ضبط خاطرات آن‌ها، به همکاری و همدلی همه دستگاه‌ها به‎‌ویژه بانک‌ها نیازمند هستیم.

خاطرنشان می‌شود، از مهم‌ترین مصوبات این نشست، مشخص شدن مکان برگزاری همایش پیشکسوتان دفاع مقدس استان کهگیلویه و بویراحمد بود که مصوب شد این همایش در حسینیه «ثارالله» سپاه فتح برگزار شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها