معاون فرهنگی و امور اجتماعی بنیاد شهید فارس خبر داد؛

برگزاری مراسم گرامیداشت سالروز ورود آزادگان در نقاط مختلف استان فارس

معاون فرهنگی و امور اجتماعی بنیاد شهید و امور ایثارگران فارس از برگزاری مراسم گرامیداشت سالروز ورود آزادگان به میهن اسلامی در نقاط مختلف استان فارس خبر داد.
کد خبر: ۲۵۲۸۰۲
تاریخ انتشار: ۲۴ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۸:۵۸ - 15August 2017

برگزاری مراسم گرامیداشت سالروز ورود آزادگان در نقاط مختلف فارسبه گزارش دفاع پرس از شیراز به نقل از روابط عمومی بنیاد شهید و امور ایثارگران استان فارس، «سیدعلی محمدی» اظهار داشت: به مناسبت سالروز ورود آزادگان سرافراز به میهن اسلامی در نقاط مختلف استان فارس برنامه‌های متنوع فرهنگی برگزار می‌شود.

وی بیان کرد: دیدار با آزادگان فارس، سخنرانی ائمه جمعه و خاطره‌گویی آزادگان در نماز جمعه این هفته استان، حضور جمعی از آزادگان در برنامه‌های زنده تلویزیونی، نصب تبلیغات محیطی در معابر شهری، فعال شدن حسینه‌های شهدا، مراکز فرهنگی گلزارهای شهدا و کانون‌های شاهد و ایثارگر استان به همین مناسبت و روایتگری جمعی از آزادگان و پیام‌ آوران ایثار فارس در مساجد و محافل مذهبی، تنها بخشی از برنامه‌های معاونت فرهنگی و امور اجتماعی بنیاد شهید و امور ایثارگران استان فارس به مناسبت 26 مردادماه، سالروز ورود آزادگان به میهن اسلامی است.

این مقام مسئول افزود: در شیراز نیز مراسم جشن سالروز ورود آزادگان با حضور 3 هزار نفر از آزادگان و خانواده‌های معزز آنها پنج‌شنبه 26 مردادماه از ساعت 17 در مجتمع فرهنگی، ورزشی و توانبخشی ایثار فارس برگزار می‌شود و این مراسم با اجرای برنامه‌های متنوع شاد و فرهنگی همراه خواهد بود.

معاون فرهنگی و امور اجتماعی بنیاد شهید و امور ایثارگران فارس خاطرنشان کرد: در این مراسم همچنین کتاب ادبیات اسارت نوشته دکتر روانستان، آزاده سرافراز دفاع مقدس استان نیز رونمایی می‌شود.

محمدی هدف از برگزاری این برنامه‌ها را نهادینه‌سازی فرهنگ پایداری، مقاومت و آزادگی در جامعه، تکریم و تجلیل از مقام و منزلت آزادگان سرافراز و خانواده‌های معظم آنها و معرفی این بزرگواران به عنوان اسوه‌های ایثار، صبر و پایداری در جامعه عنوان کرد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها